ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

میرتاج‌الدینی: کشتن این همه نوزاد در طول تاریخ جنایتی بی‌نظیر است

در یک بیانیه قاطعانه، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، نسبت به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان در نوار غزه ابراز ابراز نگرانی و محکومیت کرد. او این جنایات را به عنوان “جریحه‌دارترین جنایات در تاریخ” توصیف کرد و نکته کلانی که از آن حکایت کرد، نقض حقوق بشریت توسط رژیم صهیونیستی بود.

تکرارنشدنی‌ترین جنایت در طول تاریخ

میرتاج‌الدینی با ابراز تأکید بر نکرارنشدنی بودن این جنایات، اعلام کرد: “رژیم صهیونیستی در طول تاریخ به یک جرم بی‌نظیر دست یافته است؛ کشتن نوزادان بی‌گناه و هجمه به زنان و کودکان مظلوم در نوار غزه، جنایتی است که جامعه جهانی را به لرزه انداخته و به چالش کشانده است.

جهان بشریت در حال جریحه‌دار شدن از این جنایات

وی اظهار کرد: “جهان بشریت از این حجم از جنایات زناشویی که رژیم صهیونیستی انجام داده است، جریحه‌دار است. این اقدامات هولناک نه تنها حقوق بشریت را نقض می‌کنند بلکه جامعه جهانی را نیز به یک اقدام غیرقابل تحمل می‌کشانند.”

محکومیت جهانی علیه رژیم صهیونیستی

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: “امروزه، تمام ملت‌های دنیا این جنایات هولناک را محکوم کرده و بی‌انصافی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده‌اند. این محکومیت جهانی نشان از همبستگی جهانی در مواجهه با نقض حقوق بشریت توسط این رژیم بی‌رحمانه دارد.”

با ابراز نگرانی و محکومیت، میرتاج‌الدینی به افکار و احساسات جامعه جهانی نسبت به این جنایات وحشتناک پاسخ داده و بر ضرورت اقدامات بین‌المللی برای متوقف کردن این جرم بی‌نظیر تأکید کرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *