ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مدال طلای علیپور: نماد افتخار برای ایران

در گزارشی از بازی‌های پارآسیایی هانگژو، خبر از قهرمانی ورزشکار پارالمپیک ایران، امیرحسین علیپور، در مسابقات پرتاب وزنه به گوش رسید. علیپور که صبح امروز توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را در این رشته کسب کند، این افتخار را به مردم ایران اختصاص داد. وی در خصوص این موفقیت گفت: “خدا را شکر امروز توانستم نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم. از کسب این مدال خیلی خوشحالم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.”

علیپور از مسابقه و رقابت با قهرمان پارالمپیک مهدی اولاد نیز یاد کرد و افزود: “من با الگوی خودم، آقای مهدی اولاد، رقابت کردم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم رکورد خوبی بزنم.” وی نیز در مورد آینده‌ای درخشان صحبت کرد و اعلام کرد: “از این بعد به فکر مسابقات جهانی ژاپن در اردیبهشت سال آینده هستیم و بعد از آن باید به فکر افتخارآفرینی در پارالمپیک پاریس باشیم.”

امیدواری اولاد برای آینده

در همین سانحه، مهدی اولاد که به مدال نقره در مسابقات پرتاب وزنه دست یافت، خوشحالی خود را به اشتراک گذاشت و امیدواری خود را برای پیروزی‌های آینده ابراز کرد. اولاد اظهار کرد: “خوشحالم که مدال طلا در کاروان ایران ماند و به علیپور تبریک می‌گویم. او زحمت زیادی کشید و خوشحالم که این مدال به ایران آمد.”

تشکر از حمایت‌ها

در پایان، علیپور از زحمات پدر و مادرش، فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک و مربیان خود تشکر کرد و افزود: “خوشحالم که امروز توانستم جواب زحمات آنها را بدهم.” این موفقیت‌ها نماد از استعداد و اراده ورزشکاران ایران در صحنه‌های بین‌المللی است و امیدواریم که در آینده نیز این دستاوردها ادامه داشته باشد و نام ایران را در مسابقات جهانی با افتخار برافرازد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *