ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

محکومیت ۴۸۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان در همدان

در آخرین گزارش از همدان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد که تاکنون ۵۶۰ پرونده قاچاق در شعب رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. به تعداد ۴۸۶ میلیارد ریال به عنوان حکم محکومیت برای قاچاقچیان صادر شده است.

مرضیه یونسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، تأکید کرد که تدابیر محکم و قاطع در حوزه تعقیب و مجازات قاچاقچیان باعث موفقیت و ترسیم حکم به میلیاردها ریال جریمه شده است. او به محکومیت ۴۸۶ میلیارد ریالی به عنوان یک دستاورد بسیار مهم اشاره کرد.

ضرورت پیشگیری از قاچاق

یونسی با بیان اینکه قاچاق به تولید ملی و اشتغال کشور ضربه می‌زند، اظهار کرد که سامانه جامع تجارت نیز نقش بسزایی در نظارت بر بازار دارد. با این حال، برنامه‌ریزی جدید برای پیشگیری از وقوع قاچاق و اجرای طرح‌های جدید در مقابله با این پدیده لازم است.

راهبردهای جدید برای مبارزه با قاچاق

یونسی تأکید کرد که برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، باید طرح‌های جدیدی طراحی و اجرایی شود. ایشان به اهمیت کارگروه اجتماعی در راستای اقناع عمومی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد و تأکید داشت که این گام‌ها به سمت حذف کالای قاچاق و ارتقاء آگاهی عمومی اتخاذ می‌شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *