ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

لئونل مسی در مصاحبه: انتقاد از لواندوفسکی و درگیری با فان خال

1 دقیقه خوانده شده

در یک فیلم مستند به مناسبت سالگرد قهرمانی لئونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲، او به اظهارات روبرت لواندوفسکی پاسخ داد. مسی اعتراف کرد که این اظهارات او را عصبانی کرد و در دیدارهای جام جهانی با او برخورد سردی داشت.

رد توجه به اظهارات لواندوفسکی

لئونل مسی اظهار کرد: “صحبت‌های لواندوفسکی پس از بردن جایزه THE BEST من را عصبانی کرد. من به صداقت خود افتخار می‌کنم و بعد از بردن توپ طلای فوتبال، احساسات خود را بیان کردم. در دیدار با لهستان، عصبانی بودم و به او بی‌توجهی کردم چرا که با دیدگاه‌های او مخالف بودم.”

مسی ادامه داد: “بعداً سوءتفاهم ما حل شد. لواندوفسکی به من گفت که رسانه‌ها سخنان او را نادرست منعکس کردند. پس از انتقال او به بارسلونا، ما با هم تماس داشتیم و درباره وضعیت تیم و شهر با یکدیگر صحبت کردیم.”

درگیری با لوئیس فان خال و نگرانی‌ها

برخورد مسی با لوئیس فان خال

لئونل مسی در مورد درگیری با لوئیس فان خال در جام جهانی نیز صحبت کرد: “آنچه که در دیدار با فان خال انجام دادم، شبیه به برخورد با لواندوفسکی بود. صحبت‌هایی که برخی در خارج از زمین انجام می‌دهند، نشان از بی‌احترامی دارد که مرا ناراحت می‌کند. من هیچ قصد بی‌احترامی و تحریک فان خال را نداشتم و هرگز چنین کاری انجام نمی‌دهم.”

حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ و نقدها

مسی درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ نیز اظهار نظر کرد: “در شرایط کنونی، قصد دارم از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ لذت ببرم. بعد از سال‌ها سختی، این قهرمانی را تجربه کردم و فعلاً از بازی کردن در کنار این نسل لذت می‌برم. هرچه درباره سه سال آینده می‌گویم فقط انگیزه‌ای دارد و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. مشخص است که فعلاً در مورد سه سال آینده حرف زدن دشوار است و باید دید چگونه وضعیت خواهد بود.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *