ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

نمایشگاه «یار مهربان» یزد: فرصت خرید قسطی کتاب برای کارگران


ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه کارگران یزد

در چارچوب هفته پژوهش، نمایشگاه «یار مهربان» در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران یزد افتتاح می‌شود. این رویداد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه کارگران برگزار می‌شود.

فرصت خرید قسطی با تخفیف تا ۵۰ درصد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد اعلام کرد که این نمایشگاه علاوه بر ارائه تخفیفات تا ۵۰ درصدی، برای کارگران امکان خرید قسطی بدون نیاز به چک یا ضامن را نیز فراهم کرده است. این اقدام به منظور تسهیل در دسترسی به کتاب برای این اقشار جامعه انجام شده است.

برنامه‌های جذاب جهت جلب توجه بازدیدکنندگان

در کنار عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، نمایشگاه «یار مهربان» برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در دستور کار دارد. این برنامه‌ها شامل نقد کتاب با حضور نویسندگان معروف، قصه‌گویی برای کودکان، داستان‌خوانی، شاهنامه‌سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا می‌باشند.

پشتیبانی مالی از خریداران با امکانات خاص

مدیر اجتماعی بیان کرد: “یکی از مشوق‌های این نمایشگاه، فراهم آوردن فرصت خرید کتاب به صورت ۱۰ قسط بدون چک و ضامن ویژه کارگران است.” این تدابیر با هدف افزایش دسترسی افراد به منابع فرهنگی و ادبی اتخاذ شده است.

زمان و مکان بازدید

علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران استان، واقع در میدان معلم یزد مراجعه کنند و از این فرصت برای بازدید از نمایشگاه و خرید کتاب بهره‌مند شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *