ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ضرر ۷۳ میلیون دلاری شبکه اجتماعی ترامپ

1 دقیقه خوانده شده

پس از راه‌اندازی شبکه اجتماعی تروت سوشال توسط دونالد ترامپ در اوایل سال ۲۰۲۲، این پلتفرم با یک آغاز چالش‌برانگیز روبرو شد و از آن زمان تاکنون با زیانات مالی به مبلغ ۷۳ میلیون دلار مواجه شده است.

وضعیت مالی در سال ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، در سال ۲۰۲۲، تروت سوشال تنها ۱.۴ میلیون دلار از فروش خالص به دست آورد و با ضرر ۵۰ میلیون دلاری روبرو شد. این شبکه اجتماعی تنها ۲.۳ میلیون دلار فروش خالص داشته است.

نقدها و تردیدها

گروه حسابداری مستقل TMTG (ترامپ مدیا و تکنولوژی گروه)، طی اظهارات خود نسبت به وضعیت مالی ترامپ، تردیدهای اساسی را مطرح کرده و ابراز داشته که با توجه به عدم پیشرفت مطلوب در ادغام با شرکت دیجیتال ورلد، تأمین منابع مالی از طریق راهکارهای سنتی ممکن است به چالش کشیده شود.

اندازه‌گیری تغییرات

به گزارش رویترز، در مارس، شرکت تروت سوشال تصمیم به حذف چندین موقعیت گرفته و اعلام کرده که این تصمیم پس از بررسی دقیق در همه بخش‌ها اعمال شده است. این تغییرات بیشترین تأثیر را بر بخش پخش ویدیوی درخواستی TMTG و تیم‌های زیرساختی داشته است.

به نظر می‌رسد وارداتی مشکلات، شبکه اجتماعی تروت سوشال با ضررهایی به وسعت ۷۳ میلیون دلار، در مسیر خود به چالش‌ها برخورده و نیاز به اقدامات برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *