ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سرنوشت قایدی در الاهلی: بلاتکلیفی تا انتخاب سرمربی جدید

مهدی قایدی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء امارات، در حالی که دو فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد، آینده نامعلومی در پیش رو دارد.

اسپورت ۳۶۵: تصمیم با سرمربی جدید

به گزارش روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات، سرنوشت قایدی برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام است. این روزنامه با اشاره به عملکرد خوب قایدی در فصل گذشته لیگ امارات، می‌نویسد: “سرمربی جدید الاهلی کسی است که درباره قایدی تصمیم خواهد گرفت و باید دید که آیا او این بازیکن ایرانی را می‌خواهد یا نه؟”

عملکرد درخشان قایدی در اتحاد کلباء

قایدی که به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کرد، بهترین فصل حضورش در لیگ امارات را تجربه کرد. او در ۲۵ بازی که برای تیمش در لیگ امارات به میدان رفت، ۱۲ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل هم داد و به عنوان یکی از بهترین‌های این لیگ شناخته شد.

پیشنهادهای متعدد

با توجه به عملکرد خوب قایدی، او مشتریان زیادی از لیگ امارات، قطر و ایران دارد. روزنامه الخلیج امارات نیز پیش از این در گزارشی به این موضوع اشاره کرده بود.

انتخاب سرمربی جدید الاهلی کلیدی است

هنوز سرمربی جدید الاهلی انتخاب نشده است و به نظر می‌رسد آینده قایدی در این تیم تا حد زیادی به نظر سرمربی جدید بستگی دارد. الاهلی که فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ امارات دفاع کند، به دنبال مربی جدیدی است که بتواند این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *