ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

چه آکواریومی توی خونه نگه داریم که زیبایی خونه و اتاقمون رو چند برابر کنه؟

خب اولین مرحله برای نگه داشتن یه ماهی زیبا و جذاب نیاز به یه آکواریوم داریم ، که ماهی هامون رو توش نگه داریم

 چه آکواریومی توی خونه نگه داریم که زیبایی خونه و اتاقمون رو چند برابر کنه؟

خیلی از ماها به انواع حیوانات خونگی علاقه داریم مثلا خوده من دوست دارم از هر نوع حیوونی یه دونه توی خونم داشته باشم ولی خیلی برام مهمه نگهداری ازش راحت باشه دردسر و کثیف کاری هم نداشته باشه . یکی ازاین  حیوانات جذاب و جالب و بی دردسر  به نظرم انواع ماهی های زینتی هستن.

برای داشتن یک آکواریوم چه مراحلی رو باید طی کنیم

 خب اولین مرحله برای نگه داشتن یه ماهی زیبا و جذاب نیاز به یه آکواریوم داریم ، که ماهی هامون رو توش نگه داریم. بسته به اون قسمتی از خونه که میخوایم آکواریوم رو اونجا بزاریم، ابعادشو اندازه میگیریم. اینجوری کارمون راحت تر میشه ، طبق رنگ و چیدمان اتاق و یا سالن پذیرایی هم میتونیم رنگ پایه آکواریوم هم انتخاب کنیم. خب خیلی از فروشگاه ها هستن که این کار رو برای ما راحت کردن مثلا آکواریوم مرجان دریایی یه فروشگاه آنلاین لوازم آکواریوم هست که هم میشه حضوری رفت خرید کرد و هم اینکه میشه راحت از سایتشون آنلاین خرید کرد .

نگه داری از چه آکواریومی زیباتره

حالا باید تصمیم بگیریم که چه آکواریومی میخوایم داشته باشیم. چون لوازمای مثلا آکواریوم آب شور و آکواریوم آب شیرین و آکواریوم های پلنت یا گیاهی معمولا با هم متفاوتن .

اکواریوم پلنت به نظرم یکی از زیباترین آکواریوم هایی هست که میشه توی خونه نگه داشت. انگار با یک تیر دو تا نشون میزنی هم تو خونه مون یه جنگل آبی داریم و هم اینکه کلی ماهی زینتی خوشگل نگه داری میکنیم.

 کلی محتوای آموزشی داخل سایت آکواریوم مرجان دریایی هست که راحت میتونی ماهی های آکواریوم پلنت یا ماهی آب شوریا یا ماهی آب شیرین رو انتخاب کنی حتی میتونی ابعاد آکواریومی که میخوای رو تو دسته بندی های آکواریوم و پایه انتخاب کنی تازه کلی آکواریوم های آماده هم اونجا هست که هم خودش نور داره هم سیستم تصفیه داره  و خیلی کارو راحت کردن تازه قیمت آکواریوم ها هم عالی هستش.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و انتشار این مقاله در وبسایت به معنی تایید آن نمی باشد. مسئولیت این محتوا و صحت آن بر عهده سفارش دهنده می باشد و جوان آنلاین مسئولیتی در این خصوص ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *