ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رضازاده: مصوبه کاهش خدمت سربازی با هماهنگی ستاد کل مطرح شد

در آخرین جلسات مجلس شورای اسلامی، موضوع کاهش مدت خدمت سربازی به تصویب رسیده است. این تصمیمات با هماهنگی و حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح به اجرا درآمده است. در این مطلب، به بررسی این تصمیمات و اهمیت هماهنگی با ستاد کل می‌پردازیم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرده است که نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح در جلسات مختلف موضوع کاهش خدمت سربازی را مورد بررسی قرار داده‌اند. او اظهار کرده است که هر تصمیمی که در این زمینه گرفته می‌شود، با هماهنگی کامل با ستاد کل صورت گرفته است.

پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح

یعقوب رضازاده، در گفت‌وگو با ایسنا، به مصوبه مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و افزوده است که این تصمیمات به توصیه ستاد کل نیروهای مسلح برمی‌گردد. او اظهار داشته که مدت خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه کاهش پیدا کرده است و این موضوع به دلیل پیشنهادات هماهنگ با ستاد کل اجرا شده است.

نقش ستاد کل در تصمیم‌گیری

رضازاده با تاکید بر این نکته که مجلس در مسائل خدمت سربازی دخالت نمی‌کند مگر اینکه ستاد کل نظر خود را اعلام کند، افزوده است: اگر ستاد کل این تصمیمات را پیشنهاد نمی‌داد و با آن موافقت نمی‌کرد، مجلس به این موضوع پیشنهاد نمی‌کرد. در این زمینه هماهنگی کامل با ستاد کل نیروهای مسلح وجود داشته است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوالات درباره نامه‌های رسیده از ستاد کل، اظهار کرده است که نمایندگان ستاد کل در جلسات مختلف حاضر بوده و تمام تصمیمات با هماهنگی کامل این ستاد اتخاذ شده است.

خلاصه

به طور کلی، تصمیمات اخیر در مورد کاهش مدت خدمت سربازی نشان از هماهنگی بین مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح دارد. این هماهنگی، موجب اعتماد و هماهنگی کامل در تصمیم‌گیری‌های مهم در زمینه نظامی شده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *