ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

دستگیری ۴ عامل اصلی حادثه‌ «راسک»

فرمانده کل انتظامی کشور از دستگیری عاملان حادثه‌ تروریستیِ راسک خبر داد و گفت: ۴ عاملِ اصلی حادثه‌ راسک در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر شدند و همچنین تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز نیز از جنایتکاران کشف و ضبط شد.

عملیات بزرگ در مبارزه با تروریسم

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، به عملیاتِ بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسمِ فراجا اشاره کرد و افزود: پس از حادثه‌یِ راسک، این قول را به ملت عزیز ایران دادم که انتقامی جانکاه از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

گام‌های موفق در مبارزه با تروریسم

سردار رادان به تشریح آخرین اقدامات واحدهای عمل کننده فراجا در مبارزه با تروریسم پرداخت و اظهار کرد: واحدهای عمل کننده پلیس در مبارزه با تروریسم طی چند روز گذشته به توفیقات قابل توجهی دست یافتند.

دستگیری زنده عوامل اصلی حادثه

رییس پلیس کشور نیز اعلام کرد: ۴ عاملِ اصلی حادثه‌ی راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه‌یِ روانی به گروهک‌ِ معاند شد.

اطلاع‌رسانی به ملت

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه به رده‌های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد، افزود: به اطلاعاتِ خوبی در خصوص دستگیریِ سایرِ عوامل و آمرانِ حادثه‌یِ راسک رسیده‌ایم و ریشه‌یِ تروریسم را باِذن الله خواهیم سوزاند.

تأکید بر پیگیری در سازمان‌های بین المللی

گفته شد که سازمان‌های بین المللی مانند سازمان ملل متحد، اینترپل و شورای امنیت ملل متحد حمله تروریستی و اقدام علیه مقر پلیس را محکوم نموده‌اند. این اقدامات، پیگیری و مقابله با فعالیت‌های تروریستی را از طریق سازمان‌های بین المللی و مجاری دیپلماتیک با تأکید بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت سرزمینی تسهیل کرده است.

بیان اراده در محافظت از شهروندان

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هر قطره خون یارانمان در سازمان بزرگ فراجا سبب ساز تامین امنیت هر چه بیشتر شهروندان است ولی ما این خون‌های پاک را پایمال نمی‌گذاریم.

خاتمه

در حمله کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ تن شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *