ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

دردسر جدید برای کشتی ایران

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در شرایطی آغاز می‌شود که آلبانی به عنوان میزبان این رقابت‌ها از دادن ویزا به تیم‌های ایران خودداری کرده است. این رقابت‌ها ابتدا در تامپره فنلاند برگزار شدند اما به دلیل امتناع آلبانی از دادن ویزا به تیم‌های روسیه و بلاروس به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین، اتحادیه جهانی کشتی میزبانی فنلاند از این رقابت‌ها را لغو کرد و در نهایت این رقابت‌ها به آلبانی واگذار شد.

اما حالا با انتخاب آلبانی به عنوان میزبان رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان سال آینده، چالش‌های جدیدی پیش آمده است. این تصمیم آلبانی به عنوان میزبان رقابت‌های آینده نشان‌دهنده مشکلاتی است که تیم‌های کشور ما در دسترسی به رقابت‌های بین‌المللی ممکن است با آن مواجه شوند.

سوال اکنون اینجاست که آیا این امر به عنوان یک الگوی دسترسی به رقابت‌ها در آینده برای تیم‌های ایران تکرار خواهد شد یا نه. اعتراضات فدراسیون کشتی ایران نسبت به این موضوع واضح و آشکار است. این اعتراضات نشان از نگرانی‌هایی هستند که در مورد آینده و حضور تیم‌های کشور در رقابت‌های بین‌المللی وجود دارد.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان سال ۲۰۲۴ با میزبانی آلبانی از ۳۰ مهر ماه آغاز می‌شود. این چالش برای تیم‌های کشتی ایران، به یکی دیگر از مسائلی تبدیل شده است که نیازمند رسیدگی جدی از سوی مسئولان و مسئولین ورزشی کشور ما است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *