ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

دختران پینگ‌پنگ‌باز از پس هزینه‌ها برنمی‌آیند!


در دنیای تنیس روی میز، دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران با چالشات هزینه‌های اعزام به مسابقات بین‌المللی روبه‌رو هستند که تاثیراتی منفی بر روی رنکینگ و حضور آنان در رقابت‌های جهانی دارد.

چالشات هزینه‌های اعزام

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران، حمیده ایرانمنش، به چالشات هزینه‌های اعزام اشاره کرده و بیان کرده است که هزینه بالای اعزام، عامل اصلی کاهش حضور دختران در رقابت‌های جهانی است. وی اظهار داشته که هزینه هر اعزام بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که برخی از دختران این هزینه‌ها را تحمل نمی‌کنند.

تلاش فدراسیون و محدودیت‌ها

حمیده ایرانمنش توضیح داده که فدراسیون تلاشات خود را به کار گرفته ولی به دلیل محدودیت‌های بودجه، نمی‌تواند هزینه‌های اعزام را تامین کند. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که دختران ایرانی با افت رنکینگ و عدم حضور در مسابقات جهانی روبرو شوند.

افت رنکینگ و تاثیرات آن

با تاکید بر اینکه عدم حضور در مسابقات بر روی عملکرد تاثیرگذار است، ایرانمنش به افت رنکینگ دختران پینگ‌پنگ اشاره کرد. این افت رنکینگ ناشی از عدم شرکت در مسابقات و اختلال در فرآیند به‌روزرسانی هفتگی آن است.

ارتقاء رنکینگ جهانی و اهداف تیم

هدف تیم ملی تنیس روی میز ایران ارتقاء رنکینگ جهانی است. ایرانمنش اظهار داشته که با حضور برترین‌ها در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، تیم امیدوار به افزایش رتبه خود در جدول جهانی است.

چشم انتظاری برای قهرمانی جهان

تیم ملی امیدوار به کسب عنوان قهرمانی جهان است. ایرانمنش بیان کرد که این مسابقات فرصتی برای ارتقاء رتبه و نمایش قدرت تیم ایران به دیگر کشورهاست. هرچند محدودیت‌های اقتصادی وجود دارد، اما تلاش فدراسیون برای جذب اسپانسورها جاری است.

نتیجه

دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران با چالشات هزینه‌ها روبرو هستند، اما با تلاش و حمایت‌های لازم، امیدوار به تحقق اهداف خود در رقابت‌های جهانی هستند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *