ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

حمایت جهانی از فلسطین: فریاد آزادی از دل کاخ سفید

تجمع حامیان فلسطین در قلب آمریکا

در پاسخ به حملات غیرنظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها، هزاران نفر از معترضان حامی فلسطین در روز شنبه در واشنگتن دی‌سی جمع شدند. این تجمع در نزدیکی کاخ سفید برگزار شد و شعارهایی چون “فلسطین آزاد” و “پایان اشغال” از آن سر داده شد.

اعتراض در برابر سیاست‌های ارتش صهیونیستی

با افزایش تلفات غیرنظامیان فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی، نهادهای مختلف جهان به جمع آمده‌اند تا اعتراضات خود را علیه این جنایات اعلام کنند. یکی از معترضان اظهار داشت: “آنچه امروز رخ می‌دهد، غیر قابل پذیرش است. ما باید به فلسطینی‌ها کمک کنیم و از ارتش صهیونیستی متوقف کنیم.”

نقض حقوق انسانی در غزه

حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، باعث کشتار بیش از ۲۲۰۰ نفر شده است، اکثریت آنها غیرنظامی بودند. این حملات باعث نقض جدی حقوق انسانی شده‌اند؛ انسانیت در برابر بی‌انسانیت قرار گرفته است.

انتقادات جهانی

تصاویر و ویدئوهایی از اعتراضات در نیویورک و لس‌آنجلس نشان می‌دهند که حمایت جهانی از فلسطین همچنان ادامه دارد. صدها نفر در بروکلین با بنرهایی نوشته “یهودیان می‌گویند نسل‌کشی را متوقف کنید” به خیابان‌ها آمده‌اند.

پایان اشغال و فریاد آزادی

تجمعات حامیان فلسطین نشان می‌دهند که فریاد آزادی از دل قلب آمریکا به دور دنیا می‌پیچد. امیدواریم این حمایت‌ها و اعتراضات به زودی به پایان اشغال فلسطین و برقراری صلح در این ناحیه بیانجامد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *