ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

جان‌باختن ۱۲۱۷ نفر در نوروز ۱۴۰۲/ برخورد شدید با تخلفات حادثه‌ساز


همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش حجم سفرها، تدابیر ویژه‌ای برای تامین ایمنی سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده‌ای اتخاذ شده است. این اقدامات به‌منظور فراهم آوردن آرامش و امنیت بیشتر برای مسافران و کاهش حوادث ترافیکی صورت می‌گیرد.

محوریت ایمنی و امنیت در سفرهای نوروزی

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور کشور، تاکید کرده است که اصلی‌ترین هدف از طرح نوروزی امسال، تامین آرامش و امنیت سفرها در کنار حفظ محیط زیست و ارج نهادن به ارزش‌های فرهنگی است. از این رو، تدابیر گسترده‌ای برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اندیشیده شده است.

تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای

با توجه به آمار تلفات جاده‌ای در نوروز سال گذشته، نیروهای امدادی و انتظامی برنامه‌ریزی‌های مدونی را برای کاهش حوادث رانندگی و جان‌باختگان انجام داده‌اند. این برنامه‌ریزی‌ها شامل تقویت نظارت‌ها و افزایش حضور نیروهای راهور در مسیرهای پرتردد است.

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی

در این راستا، بیش از ۸۰ هزار نفر از کارکنان امداد و نجات، اورژانس، پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط در حالت آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای به‌سرعت واکنش نشان دهند.

تمرکز بر اورژانس و خدمات پزشکی

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل این سازمان برای خدمات‌رسانی در طول ایام نوروز خبر داده و اظهار داشت که اورژانس با تمامی امکانات و پرسنل خود برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان آماده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *