ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توضیح مدیر مجموعه ورزشی انقلاب درباره درگذشت شناگر حرفه‌ای در استخر


در یک روز آفتابی، جامعه ورزشی مجموعه انقلاب شاهد اتفاقی بود که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. «علیرضا بمبئی»، شناگر حرفه‌ای و عضو دوست‌داشتنی این مجموعه، در حین انجام تمرینات روزانه خود در استخر آفتاب، به دلیل یک تشنج ناگهانی، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

روزی که شادی به حزن تبدیل شد

محمد محمدی، مدیر مجموعه ورزشی انقلاب، با صدایی لرزان و قلبی غمگین، این خبر را تایید کرد و افزود: «این اتفاق در ساعت 9:30 صبح رخ داد و ما بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم.» او ضمن ابراز همدردی با خانواده آقای بمبئی، تاکید کرد که علیرضا یکی از شناگران حرفه‌ای و ارزشمند این مجموعه بوده است.

تاکید بر اهمیت ایمنی و حضور غریق نجات

مدیریت مجموعه، در پاسخ به شایعات مبنی بر نبود غریق نجات در زمان وقوع حادثه، اظهار داشت که غریق نجات‌ها در محل حضور داشته‌اند. «همه تلاش‌ها برای نجات او به کار گرفته شد، اما متاسفانه تشنج زیر آب اتفاق افتاد و احیا موثر واقع نشد.» او همچنین تاکید کرد که مجموعه ورزشی انقلاب همواره به مسائل ایمنی و استانداردهای ضروری اهتمام ورزیده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

یادآوری اهمیت آمادگی برای مواقع اضطراری

این اتفاق ناگوار یادآوری مهمی برای همه مجموعه‌های ورزشی و استخرها است تا اهمیت آمادگی برای مواجهه با موقعیت‌های اضطراری و حوادث ناخواسته را بازخوانی کنند. همچنین، بر اهمیت وجود تجهیزات کافی و آموزش‌های لازم به کارکنان برای مقابله با چنین شرایطی تاکید می‌شود.

پیامی به جامعه ورزشی

این رویداد دلخراش، پیامی به کل جامعه ورزشی ارسال می‌کند: لزوم توجه بیشتر به سلامت ورزشکاران و ضرورت آمادگی برای مدیریت بحران‌ها. این مجموعه ورزشی، ضمن عرض تسلیت به خانواده علیرضا بمبئی، از همه اعضا و ورزشکاران می‌خواهد که همواره به سلامت خود اهمیت دهند و در صورت وجود هرگونه بیماری زمینه‌ای، قبل از ورود به استخر یا شرکت در فعالیت‌های ورزشی، با پزشک مشورت نمایند.

در پایان، ما یاد و خاطره علیرضا بمبئی، قهرمانی که زندگی‌اش با ورزش و شنا عجین بود، را گرامی می‌داریم و امیدواریم که روحش در آرامش ابدی قرار گیرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *