ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توضیحات پلیس درباره اتفاقات مرتبط با “صادق بوقی”


مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در خصوص حواشی اخیر اطلاعاتی را ارائه کرده است. این حواشی به فرد شناخته شده به نام “صادق بوقی” در شهر رشت مرتبط بوده و مردم برخی اطلاعات را از طریق ویدیویی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود، دریافت کردند.

ویدیوی مربوط به رقص پیرمرد “صادق بوقی” باعث شد که صفحه اینستاگرام اختصاصی این فرد از دسترس خارج شود. این موضوع منجر به انتشار اخبار غیرصحیح درباره دستگیری او و پلمب شدن برخی مغازه‌ها در بازار رشت شد. اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این اخبار را تکذیب کرده و صرفا به افراد هنجارشکن در فضای مجازی تذکر داده است.

تذکر به افراد هنجارشکن

در اطلاعیه‌ای که توسط مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان منتشر شده، آمده است که این اقدامات به‌طور صریح در چارچوب قانون به افراد هنجارشکن تذکر داده شده و هیچ دستگیری یا پلمب مغازه‌ای صورت نگرفته است.

درخواست از مقامات قضایی

اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرده که فرمانده انتظامی استان از مقامات قضایی خواسته است که برخی از صفحات فضای مجازی مرتبط با این موضوع باز شوند و بررسی شوند.

تأکید بر اقدامات فرهنگی و اجتماعی

در پایان، اطلاعیه تأکید دارد که پلیس همواره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی متناسب با شان و منزلت مردم رشت تاکید دارد و از آن حمایت می‌کند. این تاکید نشان‌دهنده پیگیری پلیس از جهت حفظ نظم و اخلاق در جامعه است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *