ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در فردیس: گامی به سوی موفقیت‌های جدید

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی فردیس

در یک گفت‌وگو با ایسنا، شهردار فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، اعلام کرد که با تصویب ۳۵ میلیارد تومان اعتبار توسط کمیسیون ورزشی مدیریت شهری، ساخت سوله ورزشی در منطقه اهری به تصویب رسیده است.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی فردیس: اهمیتی برای آینده ورزشی

احمدی نژاد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ مدال‌آور و مربی ورزشی فردیس، تاکید کرد که این ورزشکاران در رقابت‌های ملی، جهانی و آسیایی به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته‌اند.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ورزشی

او اظهار داشت: “ضرورت ارتقای زیرساخت‌های ورزشی فردیس همواره مورد تاکید بوده و به تازگی ۳۵ میلیارد تومان برای ساخت سوله‌ای ورزشی در منطقه اهری تصویب شده است.”

تشویق به ورزش حرفه‌ای در فردیس

اضافه کرد: “علاوه بر این، ساخت زمین ورزشی در محدوده راه آهن نیز در حال پیگیری است و با تخصیص اعتبار، عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.”

آرمان‌های ورزشی فردیس: رفع کمبودها و حمایت از تیم‌های ورزشی

احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد که این دو پروژه تا آخر عمر شورا به اتمام برسد و باعث رفع کمبودهای حوزه سرانه ورزشی در شهر خواهد شد.

توجه به هیات‌های ورزشی و تضمین حمایت مدیریت شهری

شهردار فردیس توضیح داد: “مدیریت شهری فردیس، به حمایت مادی و معنوی از هیات‌های ورزشی نیز به طور جدی می‌پردازد تا ورزشکاران این شهر بتوانند به راحتی به ورزش حرفه‌ای پرداخته و برای شهر خود افتخارآفرینی کنند.”

وضعیت تیم والیبال شهرداری فردیس

در پاسخ به حواشی اخیر در خصوص تیم والیبال شهرداری فردیس، احمدی نژاد اظهار کرد: “هر تیم ممکن است در برخی دوره‌ها به نتایج مطلوب دست یابد یا خیر. با ایجاد بهبود در شرایط، تغییراتی در ساختار مدیریتی تیم ایجاد خواهد شد.”

توجه به توسعه ورزش در کرج

شهردار کرج، در انتها، اظهار کرد: “هم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و هم شورا بر عملکرد این تیم نظارت دارند و در قضاوت تیم‌های ورزشی باید کمی صبور باشیم. اگر نتایج ضعیف ادامه داشته باشد، تغییراتی در ساختار مدیریتی تیم صورت خواهد گرفت.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *