ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تهدید آمریکا توسط کیم جونگ اون !

1 دقیقه خوانده شده


تهدیدات نظامی از سوی رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ اون، به آمریکا ادامه پیدا می‌کند، و این بار با اشاره به اقدامات تهاجمی بیشتر و خواستار نابودی تهدیدات فزاینده ائتلاف نظامی آمریکا-کره‌جنوبی شده است.

پس از انجام آزمایش پیشرفته‌ترین موشک کره‌شمالی که به سرزمین‌های ایالات متحده حمله کند، کیم جونگ اون به انجام اقدامات تهاجمی بیشتر تا انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا تأکید کرد.

تداوم آزمایش‌های تسلیحاتی

رهبر کره‌شمالی تصمیم دارد آزمایش‌های تسلیحاتی را تقویت و تداوم بخشد و این اقدامات را تا انتخابات آمریکا ادامه خواهد داد.

انتقادات و ترس‌ها

با این حال، برخی ناظران معتقدند که کره‌شمالی باید آزمایش‌های مهم دیگری را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که موشک‌ها به خوبی عمل می‌کنند و قادر به هدفگذاری به سمت ایالات متحده هستند.

واکنش به تحریم‌ها

پس از آزمایش موشکی پیونگ‌یانگ، وزارت دفاع کره‌شمالی، آمریکا و کره‌جنوبی را به آماده شدن برای جنگ هسته‌ای متهم کرده و هشدار داده که هرگونه استفاده از زور علیه آن‌ها با پاسخی پیشگیرانه و ویرانگر مواجه خواهد شد.

نقض توافقات نظامی

کیم جونگ اون به تقویت تحریم‌ها و ترک توافقات نظامی با کره‌جنوبی ادامه داده و تسلیحات نظامی سنگینی را در مرز خود با کره‌جنوبی مستقر کرده است.

نگرانی‌ها از همکاری تسلیحاتی

تازه‌ترین ماهواره تجسسی کره‌جنوبی نشان از نگرانی‌ها از همکاری تسلیحاتی کره‌شمالی و روسیه در جنگ اوکراین دارد.

نتیجه‌گیری

تهدیدات جدید کیم جونگ اون به آمریکا نه تنها نشان‌دهنده قدرت نظامی این کشور است بلکه نگرانی‌ها از تأکید بر اقدامات تهاجمی نیز افزایش یافته است. با ادامه این روند، منطقه به سرعت در مسیر تنش‌زایی قرار گرفته و جهان باید با دقت این تحولات را پیگیری کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *