ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تن‌هاخ بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا: تبریک به شاگردانم!

با آخرین بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منچستریونایتد با بایرن‌مونیخ به مصاف افتاد، شاگردان سرمربی هلندی به تسلیم درآمدند. با این حال، تن‌هاخ ابراز کرد که از نمایش تیمش راضی است و به بازیکنانش تبریک گفت.

شیاطین سرخ با یک گل شکست خوردند که منجر به رتبه چهارم جدول گروهی شدند و از رقابت‌های اروپایی خداحافظی کردند. در نشست خبری پس از بازی، تن‌هاخ اشتباهات فردی را به عنوان دلیل شکست تیمش عنوان کرد و اظهار کرد: “ما امشب نمایش بسیار خوبی را ارائه دادیم و مستحق شکست نبودیم.”

تن‌هاخ افزود: “تمرکز ناکافی موجب تهدید دروازه ما شد و ما به‌ناچار یک بار گل خوردیم. با این وجود، از فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده نکردیم.” او بر این باور است که تیمش به خوبی هم در جنبه‌های دفاعی عملکرد کرده و به حریف فشار آورده است.

در پایان، سرمربی هلندی اظهار کرد: “ما از عملکرد بازیکنان راضی‌ام. باید از این بازی‌های بزرگ درس بگیریم و در لیگ برتر انگلیس بهره‌مند شویم.” تن‌هاخ با ابراز این امید به بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا پایان گفت.

عملکرد در لیگ قهرمانان اروپا

منچستر یونایتد از شش بازی در لیگ قهرمانان اروپا تنها چهار امتیاز را به دست آورد و در رده پایین جدول گروهش قرار گرفت. این نتایج باعث حذف زودهنگام تیم از مسابقات شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *