ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تملک ۶۴۲ ملک در منطقه انقلاب تبریز و دیگر تصمیمات شورای شهر

1 دقیقه خوانده شده

روح‌الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری شورای شهر تبریز، در نشست خبری اخیر خود به تشریح برخی از تصمیمات و اقدامات شورای شهر پرداخت.

وی با تأکید بر اهمیت پروژه مسیرگشایی خیابان انقلاب، از تملک ۶۴۲ ملک در این منطقه خبر داد و علت توقف موقت این پروژه را نواقصات شبکه برق، آب و فاضلاب اعلام کرد. رشیدی همچنین به بررسی مسائل مختلفی از جمله ترافیک، مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی و پروژه‌های پژوهشی شورای شهر پرداخت.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز به اهمیت شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها اشاره کرد و از انتشار گزارش‌های تخصصی و پژوهشی شورای شهر خبر داد. وی همچنین به موضوعاتی همچون منطقه دوکمال، قطع اشجار باغ گلستان، فاینانس و حواشی مربوط به ششمین دوره شورای شهر پرداخت و به شایعات مطرح‌شده درباره خود پاسخ داد.

رشیدی تأکید کرد که وی هیچ‌گونه درآمدی جز جلسات شورای شهر نداشته و از امکانات شورای شهر به صورت شخصی استفاده نکرده است. او همچنین شایعات مربوط به جشنواره عمار را تکذیب کرد.

در مجموع، نشست خبری رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز، نگاهی کلی به فعالیت‌های این کمیسیون و برخی تصمیمات مهم شورای شهر ارائه داد. موضوعات مطرح‌شده در این نشست، از جمله تملک املاک در منطقه انقلاب، پروژه‌های پژوهشی شورای شهر و شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها، نشان از اهمیت این مسائل برای شهروندان تبریزی دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *