ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تضمین آینده هندبال کازرون با نیروهای جوان و بومی

سرمربی نماینده فارس در لیگ برتر هندبال آقایان، اعلام کرد که جوانگرایی موثری در تیم هندبال کازرون آغاز شده است و این حرکت در آینده نتایج مثمرثمری خواهد داشت.

تاریخ هندبال کازرون به دهه‌های پیش باز می‌گردد که این تیم یکی از برترین تیم‌های کشور بود. اما چندسالی است که این تیم دچار افت شده بود. حالا با حمایت از بخش خصوصی و نیروی زمینی ارتش، نام کازرون به عنوان یکی از نقاط مهم هندبال کشور دوباره جلوه یافته است.

مسیر قهرمانی تیم نیروی زمینی شهید شاملی

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در چندسال اخیر با حضور مداوم در رقابت‌های ملی، موفق به کسب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی شده است. حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز به این تیم شهرت ویژه‌ای آورده است.

تیم هندبال شهید شاملی کازرون امسال با افزایش مبلغ قراردادها در لیگ برتر هندبال، به جوانگرایی و بومی‌گرایی روی آورده است. تغییر در کادر فنی با استخدام مربیان مجرب، از جمله تغییراتی است که به پیشرفت تیم کمک کرده است.

نگاهی به نتایج اخیر تیم

سرمربی تیم، در خصوص نتایج اخیر تیم اعلام کرد: “تیم ما تاکنون در ۶ بازی فقط یک شکست در برابر تیم مس کرمان داشته است. این تیم در تمامی دیدارهای خود به پیروزی رسیده و از نفرات با تجربه‌تری نسبت به ما برخوردار است. البته ما نیز اشتباهات زیادی داشته‌ایم.”

آینده روشن با جوانان بومی

سرمربی با بیان اینکه حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تغییر در ترکیب تیم امسال نسبت به سال گذشته صورت گرفته، اعلام کرد: “اکثر بازیکنان ما از جوانان بومی و سربازان تشکیل شده‌اند. این روند در باشگاه شهید شاملی آغاز شده و در فصل‌های آینده جوانان بیشتری به ترکیب تیم افزوده خواهند شد.”

وضعیت هندبال در کازرون

سرمربی نه تنها به پیشرفت تیم هندبال کازرون اشاره کرد بلکه وضعیت هندبال در شهرستان کازرون را نیز مثبت ارزیابی کرد. او تصریح کرد که با سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات موفق در این شهر، هندبال دوباره در حال رشد است و در سال‌های آینده می‌توان به موفقیت‌های بیشتری در این حوزه امیدوار بود.

مسابقه مهم مقابل پلیمر خرم‌آباد

صادق‌شاه‌نشین در خصوص مسابقه امروز تیمش مقابل پلیمر خرم‌آباد نیز اظهار کرد: “پلیمر هم یکی از تیم‌های بسیار خوب امسال است. اما ما با تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با ارائه یک نمایش هوشمندانه، امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.”

این اظهارات نشان از تصمیم تیم هندبال شهید شاملی کازرون به رقابت جدی با تیم‌های قوی و نایب قهرمانان پیشین است، و این به عنوان یک گام مهم در جهت بازگشت به برتری و جلال هندبال کازرون تلقی می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *