ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

محسنی بندپی: باید به بی‌عدالتی در نظام پرداخت کارکنان خاتمه داد


در جلسه علنی مجلس، نماینده نوشهر، محمدعلی محسنی بندپی، بر لزوم اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی کارکنان دولت تأکید کرد و از ضرورت پایان دادن به بی‌عدالتی در نظام پرداخت کارکنان سخن گفت.

چشم انداز توسعه با توازن

محسنی بندپی تأکید دارد که ایران اسلامی برای توسعه به همه آحاد جامعه نیاز دارد و دشمنان با هر تروریسمی نمی‌توانند اراده و وحدت ملت ایران را شکست دهند. ایشان به نقد دولت‌ها در مورد اختصاص ندادن تخصصی‌ترین نیروها به مسئولیت‌های تخصصی و تغییرات مدیریتی گسترده پرداخته و اهمیت اصلاح این موضوع را برجسته کرده است.

حقوق و توسعه در کنار هم

نماینده نوشهر به ضرورت اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی کارکنان اشاره کرده و تصریح می‌کند که باید به بی‌عدالتی در نظام پرداخت کارکنان خاتمه داد. ایشان همچنین بر اهمیت استخدام نیروهای خدماتی، پیش‌دبستانی‌ها و قراردادی‌ها در حوزه آموزش و پرورش تأکید دارد.

مشکلات حوزه انتخابیه و تقاضا برای اصلاحات

با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، محسنی بندپی از مسئولان خواسته است که به وضعیت آبخیزداری، لایروبی، و دیوارهای حفاظتی رودخانه‌ها در استان مازندران توجه بیشتری داشته باشند. ایشان از اصلاح تعرفه گاز در منطقه کلادشت و کجور با توجه به شرایط سردسیری نیز سخن گفته و از رئیس قوه قضاییه خواسته است که با توجه به شیوع آسیب‌های اجتماعی، دستور مجازات جایگزین را به دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها صادر کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *