ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بهترین روش اقامت دائم استرالیا با ویزای 189

یکی از بهترین روشهای اخذ اقامت کاری دائم استرالیا استفاده از ویزیا 189 میباشد که به شما امکان کار و ادامه تحصیل بدون محدودیت را در استرالیا میدهد

استرالیا کشوری با موقعیت بسیار عالی از لحاظ اقتصادی و فرهنگی یکی از مقاصد جذاب و آینده دار برای اقامت میباشد. یکی از بهترین روشهای اقامت در این کشور ، ویزای 189 استرالیا میباشد. ویزای 189 استرالیا یک نوع ویزای مهارتی و تحصیلی  برای اخذ اقامت کاری استرالیا میباشد که براساس محاسبه امتیاز افراد صادر می شود و شما می توانید با تقویت رزومه خود و عوامل دیگر می توانید احتمال دریافت این ویزا را برای خود بیشتر کنید. و حتما برای این ویزا شما باید زیر 45 سال باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا همه چیز درباره ویزای 189 استرالیا را دراختیارتان قرار دهیم.

ویزای ۱۸۹ استرالیا شامل افرادی خواهد شد که توسط کارفرما یا اعضای خانوادهٔ خود حمایت مالی می‌شوند یا از طرف دولت ایالتی معرفی می‌شوند. این ویزا دائمی بوده و به شما این امکان را می‌دهد که به صورت نامحدود در کشور استرالیا اقامت داشته باشید و بتوانید در آنجا به کار و تحصیل مشغول شوید. کارگران ماهری که ملیت خارجی دارند و مشمول لیست مشاغل ماهر استرالیا هستند، ممکن است شرایط دریافت ویزای ۱۸۹ را داشته باشند.

افرادی که موفق به دریافت ویزای ۱۸۹ استرالیا می‌شوند می‌توانند در طرح‌های درمانی و هزینه‌های مربوط به مراقبت بهداشت و درمان استرالیا ثبت نام کنند. همچنین می‌توانند بستگان و خانوادهٔ خود را برای اقامت دائم استرالیا حمایت کنند.

برای درخواست ویزا پس از جمع آوری مدارک، شما باید معرفی نامه و مدارک خود را برای درخواست ویزا ارسال کنید. بعد از ارسال مدارک، شما در برابر سایر مهاجران رتبه بندی می‌شوید و اگر همهٔ صلاحیت‌های لازم را داشته باشید و مکانی برای شغل مورد نظر شما در دسترس باشد از شما برای درخواست ویزا دعوت می‌شود و در صورتی که از شما دعوت شود به مدت ۶۰ روز فرصت دارید تا برای درخواست ویزا اقدام کنید و روند درخواست خود را پیگیری کنید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات کامل در زمینۀ مهاجرت تحصیلی به استرالیا با کارشناسان مجرب گروه بین المللی رانیکا در ارتباط بوده و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید.

شرایط دریافت ویزا 189

برای دریافت این ویزا لازم است شرایطی که از طرف دولت استرالیا مطرح شده است را دارا باشید.

  • سن فرد متقضی باید حداکثر ۴۴ سال باشد.
  • داشتن مدرک زبان. حداقل نمره قابل قبول نمره 7 در آیلتس و یا نمره معادل آن در آزمون های دیگر است.
  • فرد باید در یکی از شغل‌های مورد نیاز دولت استرالیا تخصص داشته باشد که بتواند برای آن درخواست خود را ارسال کند.
  • مدارک تحصیلی و شغلی فرد باید توسط یکی از مراکز ارزیابی شغلی تاییدیه لازم را کسب کرده باشد.
  • کسب حداقل نمره 65 طبق جدول امتیاز دهی این ویزا از دیگر شرایط آن است.
  • در صورتی که قبلا در استرالیا بوده اید و ویزای کنسلی یا رد شده ای از سوی دولت استرالیا دارید، یعنی ریجکت شده باشید، نمی توانید برای دریافت این ویزا اقدام کنید.

مزایای  ویزای ۱۸۹ استرالیا

از مزایای این ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شخص می‌تواند به صورت دائمی در استرالیا اقامت کند.
  2. در کشور استرالیا کار کند و درس بخواند.
  3. از خدمات بهداشت و درمان رایگان بهره‌مند شود.
  4. به مدت پنج سال به استرالیا رفت و آمد داشته باشد.
  5. شخص می‌تواند خانواده خود را به استرالیا دعوت کند.
  6. شخص از وام خرید خانه در استرالیا می‌تواند استفاده کند.
  7. اگر فرزندی در استرالیا به دنیا بیاورد، فرزندش پاسپورت کشور استرالیا را دریافت خواهد کرد.
  8. شخص برای اخذ اقامت دائم در کشور استرالیا اسپانسر اقوام واجدالشرایط شود.

هزینه ویزای ۱۸۹ استرالیا :

هزینه ویزای ۱۸۹ کشور استرالیا بصورت زیر است:

  • متقاضی: 4045 دلار استرالیا
  • همسر متقاضی: 2025 دلار استرالیا
  • فرزند متقاضی کمتر از ۱۸ سال: 1015 دلار استرالیا
  • فرزند متقاضی ۱۸ سال و بالاتر: 2025 دلار استرالیا

مدت زمان بررسی و صدور ویزای 189 استرالیا

اداره مهاجرت استرالیا شرایط و مدارک اصلی متقاضی را بررسی و ارزیابی می کند که مدت زمان گرفتن ویزای استرالیا می تواند به علت شرایط شخصی برای ویزای کار استرالیا متفاوت باشد، از جمله:

  • متقاضی مدارک مورد نیاز درخواستی را به درستی تکمیل و ارائه نکرده باشد.
  • شخص تمام اسنادی که نیاز دارد را ارسال نکرده باشد و یا اداره مهاجرت استرالیا اطلاعات بیشتری از متقاضی نیاز داشته باشد
  • اداره مهاجرت استرالیا زمان بیشتری برای بررسی اطلاعات متقاضی نیاز داشته باشد.

ولی در حالت کلی مدت زمان صدور ویزای استرالیا در 75% درخواست‌ها طی 8 ماه پردازش شده‌اند و در 90% درخواست‌ها طی 10 ماه پردازش شده‌اند.

شهروندی با ویزای 189 استرالیا

ویزای 189 استرالیا ویزای دائم است، اما شخص برای مدت 5 سال اجازه پرواز دارد، او می‌تواند در طول این 5 سال شرایط شهروندی استرالیا را بدست آورد. بدین صورت که از روز اول که به استرالیا مهاجرت می‌کند، 3 سال از 4 سال را در استرالیا است. با این شرط که سال آخر حداکثر 3 ماه خارج از استرالیا باشد. هر یک از اعضای خانواده به صورت مجزا باید اقامت خود را در استرالیا برای دریافت سیتیزن شیپ استرالیا انجام دهد. اگر شخص نتواند شهروندی استرالیا را دریافت کند، یعنی کمتر از 3 سال در طول مدت ویزا در استرالیا مانده است، باید برای 5 سال دیگر اجازه پرواز به استرالیا را بگیرد. در آخر اگر شخص واجد شرایط باشد می‌تواند برای شهروندی کشور استرالیا درخواست بدهد.

 برای محاسبه امتیاز شما برای اخذ ویزای 189 کلیک کنید

آیا اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا شرایط دشواری دارد؟

گرفتن ویزای ۱۸۹ استرالیا سختی‌هایی دارد اما متقاضی هرچه امتیاز بالاتری بگیرد؛ راحت تر می‌تواند این ویزا را دریافت کند. ویزای ۱۸۹ استرالیا تنها بر پایه تخصص و مهارت فرد متقاضی صادر می شود پس اگر فردی مهارت خاصی داشته باشد؛ به آسانی می‌تواند این ویزا را اخذ کند که مدت زمان اخذ این ویزا به طور کلی در ۹۰ درصد از درخواست‌های ویزای ۱۸۹استرالیا در بازه زمانی بین ۸ الی ۱۰ ماه بررسی می شوند و اگر شخص موفق به گرفتن این ویزا شد می‌تواند به راحتی در کشور استرالیا اقامت کند. برای اینکه قدم های محکمی در این راه بردارید، بهتر است از اطلاعات و تجربه وکلای گروه رانیکا کمک بگیرید.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و انتشار این مقاله در وبسایت به معنی تایید آن نمی باشد. مسئولیت این محتوا و صحت آن بر عهده سفارش دهنده می باشد و جوان آنلاین مسئولیتی در این خصوص ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *