ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

برگزاری آزمون استخدامی سازمان بهزیستی؛ ۸ دیماه/ زمان اعلام نتایج

1 دقیقه خوانده شده


در جهت تقویت کادر سازمان بهزیستی، مدیرکل توسعه نیروی انسانی و تشکیلات این سازمان اعلام کرده است که آزمون استخدامی با هدف جذب ۱۷۶۵ نفر در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار خواهد شد. این آزمون فرصت‌های شغلی در ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی، شیرخوارگاه‌ها و مراکز اورژانس اجتماعی را فراهم کرده است.

دسته‌بندی مشاغل

علی افشاری، در گفت‌وگو با ایسنا، جزئیاتی از مشاغل موجود در این آزمون را بیان کرد. این فرصت شغلی شامل مشاغل تخصصی مانند کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی، و کودکیار می‌شود.

ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی

داوطلبانی که تمایل به شرکت در این آزمون دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اطلاعات کامل و مراحل ثبت‌نام را کسب کنند. این سایت منبع اطلاع‌رسانی اصلی برای داوطلبان است.

زمان برگزاری و اعلام نتایج

با توجه به اطلاعات اعلام شده، آزمون کتبی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان موسسه مجری در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار می‌شود. نتایج این آزمون نیز در اواخر دی‌ماه اعلام خواهد شد.

خلاصه و نتیجه‌گیری

این فرصت استخدامی فرصت مناسبی برای افراد با تخصص در حوزه بهزیستی است. آزمون با توجه به اعلام زمان برگزاری، فرصتی روشن برای شروع یک مسیر شغلی موفق در سازمان بهزیستی فراهم کرده است. برای دریافت جزئیات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنید.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *