ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بررسی مهم‌ترین بازی هفته ۱۸ لالیگا

1 دقیقه خوانده شده


در دیدار پرجنجال از هفته هجدهم لالیگا، اتلتیکومادرید به مصاف ختافه رفت و نتیجهٔ بازی پس از گل‌زنی‌های هیجان‌انگیز، به تساوی ۳-۳ رسید.

اتفاقات ابتدای بازی

اتلتیکومادرید در واندا متروپولیتانو میزبان ختافه بود و در دقیقه ۳۸ به دلیل اخراج ساویچ تنها بازیکن شد. اما بازیکنان ده نفره تیم سیمئونه توانستند دقایقی پس از اخراج با گل زرنگ از گریزمان راهیابی به تقدیر شوند.

پاسخ ختافه

در نیمه دوم، ختافه با گل‌زنی جبرانی راهیابی به تساوی کرد. اما با درخشش موراتا، اتلتیکومادرید با نتیجه ۳-۱ پیش افتاد. به نظر می‌رسد تا آخرین لحظات بازی، تنها در دقایق ۸۷ و ۹۳ اتلتیکومادرید دوباره گل‌زنی شکست خورد و دو تیم با تساوی به اتفاق رسیدند.

دیگر نتایج

در دیگر بازی‌ها نیز، سویا در تجربه مربیگری کیکه ساچز فلورس با نتیجه ۳-۰ گرانادا را شکست داد. در این بازی، سرخیو راموس برای سویا گلزنی کرد. همچنین والنسیا در میانه خانه میزبان رایو وایوکانو با نتیجه ۱-۰ به برتری رسید.

نتیجه‌گیری

بازی هفته ۱۸ لالیگا با جنجال و هیجان به پایان رسید. تساوی هیجان‌انگیز اتلتیکومادرید و ختافه، جلب توجه هواداران و مشتاقان فوتبال را به خود اختصاص داد. این نتیجه‌ها نشان‌دهنده رقابت سخت و هیجان‌انگیز در لالیگا است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *