ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازار ارزهای دیجیتال در روندی صعودی؛ بیت‌کوین و اتریوم پیشتاز

1 دقیقه خوانده شده

محصولات ارزهای دیجیتال در هفته گذشته شاهد ورود نقدینگی قابل توجهی بودند. به گزارش کوین شیرز، این محصولات در مجموع بیش از 1.05 میلیارد دلار ورودی داشتند که بیت‌کوین با 1.012 میلیارد دلار، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. اتریوم نیز با 35.5 میلیون دلار ورودی، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

علاوه بر بیت‌کوین و اتریوم، آلت‌کوین‌ها نیز شاهد ورود نقدینگی بودند. محصولات سولانا با 8 میلیون دلار ورودی، برجسته‌ترین مورد در این میان بودند. این موضوع نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این پلتفرم قرارداد هوشمند است.

در همین حال، برخی از محصولات بیت‌کوین شاهد خروج 4.3 میلیون دلاری بودند. این اتفاق پس از تایید برخی درخواست‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس اتر (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) رخ داد. انتظار می‌رود این تاییدیه راه را برای آغاز معاملات این محصولات در اواخر سال جاری هموار کند و دیدگاه SEC را نسبت به ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی تغییر دهد.

بازار ارزهای دیجیتال در مجموع روندی صعودی را تجربه کرد. ارزش کل بازار این حوزه به 2.59 تریلیون دلار رسید که 1.58 درصد نسبت به روز قبل افزایش داشت. بیت‌کوین با 52.42 درصد از کل بازار، همچنان سلطه خود را حفظ کرد، اما 0.07 درصد کاهش روزانه را تجربه کرد.

اتریوم پس از تاییدیه SEC، عملکرد چشمگیری داشت و قیمت آن 20 درصد افزایش یافت. حجم کل معاملات در بازار ارزهای دیجیتال نیز به 90.42 میلیارد دلار رسید که 1.73 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در میان 10 ارز دیجیتال برتر، شیبا اینو با 16.42 درصد افزایش، بیشترین رشد قیمتی را تجربه کرد. دوج کوین و تون کوین نیز به ترتیب با 3.61 و 4.33 درصد افزایش، در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر روندی مثبت دارد و به نظر می‌رسد که بیت‌کوین و اتریوم همچنان پیشتاز این بازار خواهند بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *