ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بارش رگبار و رعد و برق در اکثر استان‌های کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گفته صادق ضیاییان، امروز (24 اردیبهشت) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.

بارش در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدت بیشتری خواهد داشت.

طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (25 تا 27 اردیبهشت) نیز بارش رگبار و رعد و برق و وزش باد در مناطق مختلف کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی سه روز آینده وزش باد شدید در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور رخ می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

در خصوص وضعیت جوی تهران، فردا (25 اردیبهشت) آسمان نیمه ابری تا ابری، با بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (26 اردیبهشت) نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، با وزش باد و بارش پراکنده خواهد بود.

شهرکرد با کمینه 5 و 4 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه 43 و 44 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور طی فردا و پس فردا خواهند بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *