ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

امتحانات نهایی به احترام شهدا به تعویق افتاد

امتحانات نهایی دانش‌آموزان که طبق برنامه قبلی قرار بود از امروز آغاز شود، با تصمیم ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا و وزارت آموزش و پرورش به شنبه هفته آینده (5 خرداد) موکول شد.

به گزارش ایسنا، در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، ابتدا اعلام شده بود که امتحانات طبق برنامه پیشین برگزار خواهد شد. اما ستاد بزرگداشت شهدا با توجه به این واقعه غم‌انگیز، درخواست تعویق امتحانات را به وزارت آموزش و پرورش ارائه کرد.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای که شب گذشته منتشر کرد، لغو امتحانات و تنظیم برنامه جدید را تأیید کرد. بر اساس این اطلاعیه، از امروز (سه‌شنبه 1 خرداد) تا پنجشنبه (3 خرداد) کلیه امتحانات مدارس (اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی) در تمام پایه‌های تحصیلی لغو می‌شود و امتحانات نهایی به شنبه هفته آینده موکول خواهد شد.

دانش‌آموزان باید کارت‌های ورود به جلسه خود را نگه دارند، زیرا فقط برنامه امتحانی آنها تغییر کرده و نیازی به دریافت کارت جدید نیست.

ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و وزارت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان خواستند تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از این فرصت، برای امتحانات نهایی خود به نحو احسن آماده شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *