ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

افتتاح پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله 


در یک آئین رسمی، پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح شد. این اقدام جدید به منظور افزایش سرعت واکنش به بیماران و نجات جان مددجویان انجام شده است.

مساعدت از ظرفیت‌های خیران و مؤسسات خیریه

در افتتاحیه، بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به اهمیت مهمترین اهداف ایجاد پایگاه‌های اورژانس اشاره کرد و بیان کرد که از ظرفیت خیران و مؤسسات خیریه در حوزه بهداشت و درمان بهره‌مند شده و با برنامه‌ریزی منسجم، بهترین خدمات به مردم ارائه می‌شود.

مشارکت اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد

رئیس دانشگاه بیان کرد که مشارکت اجتماعی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌تواند مؤثر باشد و در بهبود خدمات به جامعه نقش داشته باشد.

اطلاعات فنی پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ کهمان

محسن آدینه‌وند، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جزئیات فنی پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ کهمان را ارائه داد. این پایگاه که با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شده است، در مجاورت خانه بهداشت منطقه قرار گرفته است.

آدینه‌وند افزود: با توجه به موقعیت گردشگری منطقه کهمان، این پایگاه می‌تواند جمعیت ۵۰۰۰ نفری را پوشش دهد. با افتتاح این واحد عملیاتی، تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله به هفت پایگاه افزایش یافته است.

پیام آدینه‌وند به منطقه

آدینه‌وند تاکید کرد: طبق طرح ششم توسعه کشوری، این پایگاه به عنوان آخرین پایگاه مصوب طرح توسعه شهرستان افتتاح شده و امیدواریم که خدمات مؤثر و بهینه‌ای به مردم این منطقه ارائه شود.

ختم پیام

با این افتتاح، دانشگاه علوم پزشکی لرستان نقش بارزی در بهبود سیستم اورژانس و ارتقاء خدمات بهداشتی منطقه به عهده گرفته است. این تلاش به‌ویژه در جهت افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس و بهبود کیفیت خدمات به جامعه اهمیت زیادی دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *