ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال


پس از یک دوره توقف نه ساله، سرانجام فرصت سفر به حرمین شریفین برای زائران ایرانی فراهم شده است. این رخداد مهم با برگزاری مراسم بدرقه باشکوه در فرودگاه امام خمینی (ره) و با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سفیر عربستان در ایران آغاز شد. زائران ایرانی که شوق دیدار خانه خدا را در دل داشتند، سرانجام پا به این سفر معنوی نهادند.

توصیه‌های ارزنده برای زائران در آستانه سفر

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه، در این مراسم به زائران توصیه‌هایی داشت. او با تأکید بر اهمیت اخلاص در عمل، خواستار آن شد که زائران با شناخت بیشتری از مناسک حج و ارزش‌های آن به سرزمین وحی قدم بگذارند. نواب همچنین تأکید کرد که زائران قدر دان فرصت‌های بی‌نظیری باشند که خداوند به آنها ارزانی داشته است.

جزئیات برنامه‌ریزی برای اعزام زائران

این گروه از زائران که شامل افرادی از استان‌های کرمانشاه و کردستان بودند، با پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان سفر کردند. قرار است که سفر زائران ده روز به طول انجامد که پنج روز آن در مدینه و پنج روز دیگر در مکه سپری شود.

رساندن صدای زائران به گوش جهانیان

شمس‌الدین فرزادی پور، رییس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، نیز در این رویداد اظهار داشت که تلاش‌ها برای خدمت‌رسانی به حاجیان با جدیت تمام دنبال می‌شود و برنامه‌ریزی برای ۴۴ پرواز رفت و برگشت از ۱۱ فرودگاه کشور به اتمام رسیده است. او تأکید کرد که امیدوار است این سفرها بتوانند پلی باشند بین عاشقان و معشوق الهی.

تأکید بر اهمیت دعا و یادآوری شرایط سخت مسلمانان در جهان

در پایان، نماینده ولی فقیه تأکید کرد که زائران باید از این فرصت برای دعا برای خود، خانواده‌ها، و تمام امت اسلامی بهره ببرند. او به ویژه به شرایط دشوار مسلمانان در مناطقی مانند غزه اشاره کرد و خواستار همدردی و دعای مستمر برای آنها شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *