س. اکتبر 22nd, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

معافیت از سربازی پاداش دانش‌آموزان مدال‌آور در المپیک بحرین

در خبری خوش برای دانش‌آموزان ورزشکار کشورمان، رئیس فدراسیون دانش‌آموزی از پاداش ویژه برای مدال‌آوران المپیک بحرین خبر داد. بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش‌آموزانی که در رده سنی زیر 18 سال در مسابقات المپیک بحرین موفق به کسب مدال طلا، نقره یا برنز شوند، از خدمت سربازی معاف شده و می‌توانند بدون کنکور در رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند.

کاروان 110 نفری دانش‌آموزان ایرانی در 12 رشته ورزشی مختلف، از جمله کشتی، تکواندو، جودو، هندبال، تنیس، پدل، شطرنج و شمشیربازی، برای شرکت در این مسابقات راهی بحرین شده‌اند. رقابت‌های المپیک دانش‌آموزی بحرین از 3 تا 11 آبان ماه برگزار خواهد شد.

این انگیزه ویژه می‌تواند باعث افزایش انگیزه دانش‌آموزان ورزشکار برای کسب موفقیت در مسابقات بین‌المللی شود و به رشد و توسعه ورزش دانش‌آموزی در کشور کمک شایانی کند. همچنین، امکان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان برای این دانش‌آموزان، آینده شغلی روشنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

با توجه به اهمیت ورزش در رشد و توسعه همه جانبه دانش‌آموزان، چنین تصمیماتی می‌تواند به افزایش مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های ورزشی و ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *