ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

هانیه رستمیان، تنها و بدون مربی به میدان جهانی

1 دقیقه خوانده شده

هانیه رستمیان، تیرانداز برجسته کشورمان، به عنوان تنها نماینده ایران در فینال جام‌های جهانی تیراندازی، عازم هند می‌شود. این مسابقات که از ۲۲ تا ۲۷ مهر در دهلی‌نو برگزار می‌شود، ۱۲ تیرانداز برتر جهان را در هر ماده گرد هم می‌آورد.

رستمیان که در رنکینگ جهانی تپانچه ۲۵ متر جایگاه هفتمی را به خود اختصاص داده است، در دو دوره قبلی این مسابقات نیز حضور داشته است. اما امسال، به دلیل اتمام قرارداد مربیان تیم‌های ملی پس از المپیک پاریس، او بدون مربی و تنها با سرپرست به هند سفر خواهد کرد.

فقدان مربی در آستانه چنین مسابقات مهمی، چالشی جدی برای رستمیان محسوب می‌شود. با این حال، این تیرانداز با تجربه و انگیزه‌ای بالا، امیدوار است بتواند در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابد و پرچم کشورمان را بالا ببرد.

فینال جام‌های جهانی تیراندازی، فرصتی است تا بهترین تیراندازان جهان به رقابت بپردازند و علاوه بر کسب سهمیه المپیک، جوایز ارزنده‌ای نیز به برندگان اهدا می‌شود. رستمیان که در دو سال گذشته به دلیل عملکرد درخشان خود، در جمع ۱۲ تیرانداز برتر جهان قرار گرفته است، این بار نیز با انگیزه‌ای مضاعف به میدان خواهد رفت تا بتواند به مدال‌های رنگارنگ دست یابد.

شرایط کنونی تیراندازی ایران و نبود مربیان با تجربه، نگرانی‌هایی را در خصوص آینده این رشته ورزشی ایجاد کرده است. امید است مسئولان فدراسیون تیراندازی با برنامه‌ریزی دقیق و جذب مربیان کارآمد، بتوانند شرایط را برای موفقیت بیشتر ورزشکاران ایرانی فراهم کنند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *