ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

هانیه رستمیان، ستاره تیراندازی ایران، بدون مربی به فینال جام جهانی می‌رود

1 دقیقه خوانده شده

هانیه رستمیان، تیرانداز برجسته کشورمان، با کسب عنوان هفتمی در رنکینگ جهانی تپانچه ۲۵ متر، به فینال جام جهانی تیراندازی ۲۰۲۴ دعوت شده است. این مسابقات از ۲۲ تا ۲۷ مهرماه در دهلی نو برگزار خواهد شد و رستمیان در تاریخ ۲۵ مهرماه در خط آتش خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که رستمیان به دلیل عدم تکمیل کادر فنی تیم ملی تیراندازی، احتمالاً بدون مربی و تنها با همراهی یک سرپرست به این مسابقات اعزام خواهد شد. قرارداد فدراسیون تیراندازی با مربیان تیم‌های ملی تا پایان المپیک پاریس بوده و هنوز کادر فنی جدید معرفی نشده است.

این در حالی است که رستمیان در دو دوره قبلی فینال جام جهانی نیز حضور داشته و به دلیل جایگاه بالای خود در رنکینگ جهانی، یکی از مدعیان کسب مدال در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که به مدال آوران هر ماده در این مسابقات جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت. قهرمان هر ماده ۵ هزار یورو، نایب قهرمان ۴ هزار یورو و نفر سوم ۲ هزار یورو جایزه دریافت خواهد کرد.

حضور رستمیان در فینال جام جهانی بدون مربی، چالشی بزرگ برای این تیرانداز باسابقه محسوب می‌شود. با این حال، با توجه به توانایی‌ها و تجربه بالای او، انتظار می‌رود که بتواند در این مسابقات خوش بدرخشد و افتخار دیگری برای ورزش ایران به ارمغان آورد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *