ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تساوی یونایتد و شکست پورتو؛ نتایج هفته اول لیگ اروپا

رقابت‌های لیگ اروپا فصل جدید خود را با نتایجی جالب آغاز کرد. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته اول، منچستریونایتد در خانه به مصاف توئنته هلند رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد. این نتیجه در حالی رقم خورد که یونایتد امیدوار بود با پیروزی در این دیدار، شروع قدرتمندی در رقابت‌ها داشته باشد.

در سایر دیدارهای این هفته، تیم‌های نیس و رئال سوسیداد به تساوی یک بر یک دست یافتند. همچنین، تیم‌های میتیلند و هوفنهایم نیز با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند. در دیگر دیدارها، اسلویاپراگ با نتیجه دو بر صفر لودوگورتس را شکست داد و گالاتاسرای نیز با نتیجه سه بر یک پائوک را مغلوب کرد. لاتزیو با نتیجه پرگل سه بر صفر دیناموکیف را شکست داد و اندرلخت نیز با نتیجه دو بر یک فرانس‌واروش را از پیش رو برداشت. یکی از شگفتی‌های این هفته، شکست پورتو مقابل بوده با نتیجه سه بر دو بود.

لازم به ذکر است که فصل گذشته، آتالانتا موفق شد با شکست دادن بایرلورکوزن در فینال، عنوان قهرمانی لیگ اروپا را از آن خود کند.

با توجه به نتایج هفته اول، رقابت‌ها بسیار نزدیک و جذاب پیش می‌رود و تیم‌ها برای صعود به مراحل بعدی باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *