پ. سپتامبر 19th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

صدور ۷۵۰ هزار گذرنامه زیارتی

فرمانده کل انتظامی کشور از افزایش چشمگیر صدور گذرنامه در کشور خبر داد. بر اساس آمار ارائه شده، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گذرنامه صادر شده است که بیش از نیمی از این تعداد، گذرنامه‌های زیارتی هستند. اجرای طرح نوین “خانه به خانه” نیز موجب تسهیل فرایند صدور گذرنامه و کاهش مراجعه حضوری متقاضیان شده است.

در خبری خوش برای زائران و مسافران، فرمانده کل انتظامی کشور از صدور بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گذرنامه خبر داد. این آمار نشان‌دهنده افزایش چشمگیر صدور گذرنامه در کشور است که به ویژه در بخش گذرنامه‌های زیارتی رشد قابل توجهی داشته است.

سردار احمدرضا رادان با اعلام این خبر، اظهار داشت که بیش از ۷۵۰ هزار جلد از گذرنامه‌های صادرشده، برای سفرهای زیارتی صادر شده است. این آمار نشان می‌دهد که تمایل هموطنان به سفرهای زیارتی افزایش یافته و نیروی انتظامی با تسهیل فرایند صدور گذرنامه، پاسخگوی این نیاز بوده است.

یکی از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی برای تسهیل صدور گذرنامه، اجرای طرح نوین “خانه به خانه” است. بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰، با استفاده از اپلیکیشن “پلیس من” درخواست صدور گذرنامه خود را ثبت کنند و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. پس از بررسی مدارک، گذرنامه آماده شده برای متقاضی ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است که هزینه صدور هر گذرنامه ۶۵ هزار تومان تعیین شده است و اعتبار آن پنج سال می‌باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *