ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ام باپه: خوشحالم از صعود به نیمه‌نهایی، حالا وقت شکست اسپانیاست!

ستاره فرانسوی‌ها پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرتغال و صعود به نیمه‌نهایی یورو 2024، ابراز خوشحالی کرد و گفت که هدف بعدی آنها شکست اسپانیا است.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، فرانسه و پرتغال به مصاف هم رفتند. این بازی در وقت‌های معمول و اضافه به تساوی بدون گل رسید و در نهایت، این شاگردان دشان بودند که در ضربات پنالتی پیروز شدند و راهی دور بعدی مسابقات شدند.

کیلیان ام باپه، مهاجم تکنیکی پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه، پس از این بازی گفت: “من خوشحالم که یک گل به ثمر رساندم و به تیمم برای رسیدن به نیمه‌نهایی کمک کردم. این حس فوق‌العاده‌ای است. حالا باید به بازی با اسپانیا فکر کنیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی در این بازی انجام دهیم.”

او در ادامه با اشاره به حریف بعدی خود در نیمه‌نهایی گفت: “اسپانیا تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. ما باید با تمام تمرکز و انگیزه به مصاف این تیم برویم و امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، به پیروزی برسیم.”

ام باپه در مورد تعویض شدن خود در این بازی نیز گفت: “من در پایان 90 دقیقه با مربی صحبت کردم و قرار شد که در زمین بمانم. اما در وقت اضافه دوم به دشان گفتم که احساس خستگی شدیدی دارم و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم. به همین دلیل تعویض شدم.”

ستاره فرانسوی‌ها در پایان صحبت‌های خود گفت: “ما بازی سختی در پیش داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به فینال راه پیدا کنیم و جام را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *