پ. سپتامبر 19th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بنجامین تونیوتی: قهرمانی در لیگ ملت‌ها گامی در مسیر طلای المپیک پاریس!

تهران، 2 تیر 1403 – تیم ملی والیبال فرانسه با درخشش در فینال، عنوان قهرمانی لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد و بنجامین تونیوتی، کاپیتان این تیم، معتقد است که این قهرمانی سکوی پرتابی برای تکرار طلای المپیک در خانه خواهد بود.

تونیوتی در ارزیابی خود از این مسابقات گفت: “مسیر قهرمانی در این دوره اصلا آسان نبود. هر دو تیم فرانسه و ژاپن خسته بودند و فینال هم به سختی پیش رفت. ژاپن حریف قدرتمندی بود و سیستم دفاعی فوق‌العاده‌ای داشت. خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم. با این حال، هنوز جای پیشرفت زیادی برای تیم ما وجود دارد.”

کاپیتان باتجربه فرانسوی‌ها در ادامه افزود: “تمرکز ما فعلا روی المپیک نیست و می‌خواهیم کمی استراحت کنیم و با تمام قوا برای بازی‌های المپیک آماده شویم. هدف ما این است که در خانه خودمان به مقام قهرمانی برسیم. برای رسیدن به این هدف، باید در المپیک اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم.”

لیگ ملت‌ها گرچه از نظر تونیوتی رویداد کلیدی سال محسوب نمی‌شود، اما فرصتی ارزشمند برای آماده‌سازی تیم‌ها برای المپیک بود. او در مورد مدعیان قهرمانی المپیک گفت: “در المپیک هر تیمی برای برد به میدان می‌آید و کار سختی پیش رو داریم. آمریکا، لهستان و ایتالیا جدی‌ترین رقبای ما هستند. با این حال، تیم‌هایی مثل کانادا، آرژانتین، صربستان، آلمان و ژاپن هم می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.”

تونیوتی در مورد وضعیت اروین انگاپت، ستاره مصدوم والیبال فرانسه، خبر خوشی برای هواداران داشت: “گفته می‌شود که انگاپت در المپیک حضور خواهد داشت. او در لیگ ملت‌ها با احتیاط بازی کرد تا قبل از المپیک مصدوم نشود. حضور او می‌تواند قوت قلب بزرگی برای تیم ما باشد.”

فرانسه که در المپیک توکیو عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، در پاریس با تیم‌های اسلوونی، کانادا و صربستان هم‌گروه خواهد شد. بدون شک، شاگردان تونیوتی کار سختی برای تکرار قهرمانی در پیش دارند، اما انگیزه و عزم آنها برای رسیدن به این هدف مثال‌زدنی است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *