د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کاروان ایران در ششمین روز پارالمپیک پاریس؛ از میدان تیر تا پیست دوومیدانی

1 دقیقه خوانده شده

ورزشکاران ایرانی در ششمین روز از بازی‌های پارالمپیک پاریس، در چندین رشته ورزشی به میدان رقابت قدم خواهند گذاشت. این رقابت‌ها که از صبح سه‌شنبه ۱۳ شهریور آغاز می‌شود، شاهد حضور پرقدرت نمایندگان کشورمان در رشته‌های تیراندازی با کمان، پاراتیراندازی، پارادوومیدانی، والیبال نشسته و گلبال خواهد بود.

تیراندازی با کمان: سمیه رحیمی، کماندار توانمند کشورمان، در بخش انفرادی ریکرو بانوان به مصاف رقبای خود خواهد رفت. وی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی، در مراحل یک شانزدهم، یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی و فینال به رقابت خواهد پرداخت.

پاراتیراندازی: رقیه شجاعی، دیگر نماینده کشورمان در رشته پاراتیراندازی، در بخش تفنگ سه حالت ۵۰ متر کلاس SH1 به رقابت خواهد پرداخت. وی از ساعت ۱۱ صبح در مرحله مقدماتی و از ساعت ۱۷:۳۰ در فینال این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

پارادوومیدانی: هاشمیه متقیان، ستاره پرتاب نیزه ایران، از ساعت ۱۱:۳۵ در کلاس F56 به میدان خواهد رفت. همچنین، هاجر صفرزاده در دوی ۴۰۰ متر کلاس T12 و علی الفت نیا در پرش طول کلاس T37 به ترتیب از ساعت ۱۳:۴۴ و ۲۰:۳۰ به وقت محلی به رقابت خواهند پرداخت.

والیبال نشسته و گلبال: تیم ملی والیبال نشسته ایران از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی به مصاف تیم آلمان خواهد رفت. همچنین، تیم ملی گلبال کشورمان از ساعت ۱۲:۱۵ در بازی رده‌بندی برای کسب مقام پنجم یا ششم به میدان خواهد رفت.

ورزشکاران ایرانی با انگیزه و آمادگی بالا به مصاف رقبای خود خواهند رفت و امیدواریم بتوانند با کسب نتایج درخشان، پرچم کشورمان را در این رقابت‌های بزرگ به اهتزاز درآورند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *