ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ژابی آلونسو: اشتباهات زیاد، لورکوزن را از رسیدن به قهرمانی لیگ اروپا بازداشت

بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 0 مغلوب آتالانتا شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند. ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، در نشست خبری بعد از بازی، اشتباهات زیاد تیمش را دلیل این شکست دانست.

آلونسو با بیان اینکه “این اولین شکست ما بود” گفت: “آتالانتا بهتر از ما بازی کرد و ما نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی کنیم. این اولین شکست بود و برای ما تجربه جدیدی بود، اما زندگی ادامه دارد.”

سرمربی لورکوزن با اشاره به اشتباهات تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: “شاید اشتباهاتی وجود داشته باشد و من هم در این باخت مقصر هستم. ما در نبردهای تن به تن برابر بازیکنان آتالانتا شکست خوردیم و تمرکز کافی روی بازی نداشتیم.”

آتالانتا با این پیروزی، برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ اروپا شد. آدمولا لوکمن، مهاجم نیجریه‌ای این تیم، با هت‌تریک در این بازی، نقش مهمی در کسب این قهرمانی ایفا کرد.

لورکوزن که پیش از این بازی 51 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته بود، اکنون باید برای دیدار با کایزرسلاترن در فینال جام حذفی آلمان آماده شود.

نکات کلیدی:

  • بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 0 مغلوب آتالانتا شد.
  • ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، اشتباهات زیاد تیمش را دلیل این شکست دانست.
  • آتالانتا با این پیروزی، برای اولین بار در تاریخ خود قهرمان لیگ اروپا شد.
  • لورکوزن باید برای دیدار با کایزرسلاترن در فینال جام حذفی آلمان آماده شود.

آتالانتا با این قهرمانی، نشان داد که می‌تواند در سطح اروپا مدعی باشد و لورکوزن نیز باید برای جبران این شکست و کسب جام در آلمان تلاش کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *