ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیروزی شیرین رئال مادرید و شکست تلخ بارسلونا در دیدارهای دوستانه

در هفته‌ای که رقابت‌های دوستانه پیش‌فصل به شدت داغ بود، دو تیم بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و بارسلونا، به مصاف حریفان خود رفتند. در حالی که رئال مادرید پس از دو شکست پیاپی به دنبال احیای دوباره بود، بارسلونا نیز امیدوار به کسب پیروزی در اولین بازی تحت هدایت سرمربی جدید خود، توماس توخل، بود.

رئال مادرید به پیروزی رسید

رئال مادرید در دیدار دوستانه خود برابر چلسی، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. این پیروزی برای کهکشانی‌ها بسیار مهم بود، چرا که آنها در دو دیدار قبلی برابر میلان و بارسلونا شکست خورده بودند. گل‌های رئال مادرید را لوکاس واسکز و براهیم دیاز به ثمر رساندند و برای چلسی نیز نونی مادوئکه موفق به گلزنی شد. این پیروزی نشان داد که رئال مادرید همچنان تیمی قدرتمند است و برای فصل جدید آماده است.

بارسلونا در ضربات پنالتی شکست خورد

در دیگر بازی حساس، بارسلونا به مصاف میلان رفت. این بازی در پایان وقت قانونی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی این میلان بود که با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. لواندوفسکی هر دو گل بارسلونا را در جریان بازی به ثمر رساند و برای میلان هم پولسیچ و یوویچ گلزنی کردند. این شکست برای بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت توخل بسیار تلخ بود و نشان داد که این تیم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *