ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

فان‌دایک: داور بازی ما را به انگلیس تقدیم کرد!

1 دقیقه خوانده شده

کاپیتان هلند معتقد است داور آلمانی با عملکرد خود، پیروزی را به انگلیس هدیه داد.

تیم ملی فوتبال هلند در یک بازی جنجالی در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه 2-1 مغلوب انگلیس شد و از رسیدن به فینال بازماند. ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان باتجربه هلندی‌ها، پس از این بازی به شدت از عملکرد داور آلمانی مسابقه انتقاد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: “واقعا نمی‌دانم چه بگویم. داور بازی بعد از سوت پایان، به سرعت به رختکن رفت اما ناگهان دوباره به زمین برگشت. این رفتار به وضوح نشان می‌دهد که او چه نیتی داشته است. بازیکنان ما از پنالتی که به سود انگلیس گرفته شد، بسیار عصبانی هستند.”

فان‌دایک در ادامه با اشاره به گل دیرهنگام انگلیس که باعث حذف هلند شد، گفت: “صحبت کردن در این شرایط بسیار دشوار است. گل خوردن در دقایق پایانی، بسیار دردناک است. نمی‌دانم چه بگویم. خیلی ناراحتم و هضم این شکست برای من بسیار سخت است. می‌توانستیم نتیجه دیگری رقم بزنیم، اما متاسفانه نشد.”

کاپیتان نارنجی‌پوشان در پایان افزود: “باخت در دقایق پایانی، آرزوی قهرمانی ما را بر باد داد و این موضوع بسیار آزاردهنده است. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار بودیم که در این جام به قهرمانی برسیم، اما متاسفانه با شکستی تلخ روبرو شدیم. به نظرم در مجموع، تیم ما عملکرد خوبی داشت و هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی، عملکرد قابل قبولی را ارائه دادیم.”

اعتراض هلندی‌ها به داوری این بازی، به وضوح نشان می‌دهد که آنها قائل به وجود اشتباهات تاثیرگذاری در جریان مسابقه بوده‌اند و معتقدند که این اشتباهات، سهم آنها را از رسیدن به فینال یورو 2024 گرفته است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *