ی. اکتبر 6th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سیتی در آستانه شکستن رکورد تاریخی یونایتد در لیگ قهرمانان

1 دقیقه خوانده شده

منچسترسیتی، با تساوی مقابل اینتر در ابتدای فصل جدید لیگ قهرمانان، به آستانه شکستن رکورد طولانی مدت شکست ناپذیری منچستریونایتد در این رقابت‌ها رسیده است. شاگردان پپ گواردیولا با ۲۴ بازی بدون شکست (۱۶ برد و ۸ تساوی) در آستانه برابری با رکورد ۲۵ بازی شیاطین سرخ بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ قرار دارند.

برای رسیدن به این رکورد تاریخی، سیتی باید در دیدار خارج از خانه مقابل اسلوان براتیسلاوای اسلواکی به پیروزی یا تساوی دست یابد. در صورت موفقیت، سیتی به رکورد منچستریونایتد در دوران اوج خود تحت هدایت سر الکس فرگوسن خواهد رسید. دورانی که یونایتد با ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، وین رونی و رایان گیگز به دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان دست یافت.

شایان ذکر است، رکورد شکست ناپذیری منچستریونایتد در نهایت توسط بارسلونای قدرتمند در فینال فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ شکسته شد. اما سیتی اکنون فرصتی دارد تا نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند و به رکورد یکی از بزرگترین تیم‌های تاریخ فوتبال انگلیس دست یابد.

این رویداد نشان از رقابت شدید و تنگاتنگ بین دو تیم بزرگ شهر منچستر دارد و چشم‌ها به دیدار سیتی مقابل اسلوان براتیسلاوا دوخته شده است تا ببینیم آیا این تیم می‌تواند به این موفقیت تاریخی دست یابد یا خیر.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *