ج. اکتبر 18th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رکوردشکنی لوله‌سازی اهواز در تولید و پوشش لوله


بازار لوله در ایران به سرعت در حال گسترش است و شرکت لوله‌سازی اهواز با رکوردشکنی در تولید و پوشش لوله، نقش برجسته‌ای در این رشد داشته است. در این مقاله، به جزئیات برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت پرداخته خواهد شد.

رشد چشمگیر در تولید لوله

مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز، کوروش غفاری، اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا پایان آذر، بخش تولید لوله این شرکت با ۵۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به رکوردی جدید دست یافته است.

پوشش لوله با رشد ۸۵ درصدی

در ادامه، غفاری اعلام کرد: بخش پوشش لوله نیز با رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان از پیشرفت قابل توجه این شرکت در زمینه پوشش لوله دارد.

عملکرد شگفت‌انگیز تاکنون

غفاری به این توجه کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون، شرکت لوله‌سازی اهواز توانسته است ۱۱۰ هزار تن لوله و ۷۵۰ هزار متر مربع پوشش لوله تولید کند. این عملکرد شگفت‌انگیز، نشان از توانایی و کیفیت بالای تولیدات این شرکت است.

پروژه “واسکو” یا “آب صفه”

یکی از پروژه‌های مهم شرکت لوله‌سازی اهواز، پروژه “واسکو” یا “آب صفه” است که طی ۵ سال به احیای کارخانه اسپیرال این شرکت انجامیده است. این پروژه با قطر ۶۴ اینچ و طول ۱۲۰ کیلومتر، از پوشش بیرون و داخل هم برخوردار است.

آینده درخشان: احیای کارخانه‌ها

با اشاره به آینده، غفاری اظهار داشت: “تا دو ماه آینده، کارخانه پوشش داخل نیز احیا می‌شود و برنامه‌ریزی برای احیای کارخانه شماره یک در مدار تولید قرار گرفته است، به گونه‌ای که تا قبل از پایان سال فعالیت خود را آغاز کند.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *