د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

خرید تخت و گهواره ماستلا

1 دقیقه خوانده شده

یکی از ضروری‌ترین اقلامی که باید به لیست خرید سیسمونی اضافه کنید، گهواره یا تخت نوزادی است. وجود تخت کنار مادر باعث می‌شود درطول شب، نگران بیدارشدن یا وضعیت کلی کودک‌تان نباشید و هر زمان که نیاز بود، او را آرام کنید. درحال‌حاضر محصولات زیادی برای این منظور در بازار وجود دارند و یکی از برندهای برتر در این میان، برند ماستلا است. باتوجه‌به پرفروش‌بودن این برند و رضایت بالای مصرف‌کنندگان، در این مطلب تصمیم داریم درمورد خرید تخت و گهواره ماستلا و انواع محصولات این برند، اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی‌های تخت و گهواره ماستلا

Mastela یکی از برترین برندهای بازار در زمینه تولید انواع محصولات موردنیاز کودک است. این برند با هدف رفاه حال والدین و تولید محصولات باکیفیت برای نوزادان و کودکان، فعالیت خود را آغاز کرد. تاکنون محصولات کاربردی زیادی توسط این برند به بازار عرضه شده است که تخت و گهواره چندکاره هم یکی از آن‌هاست. این محصول با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود توانسته است به عصای دست والدین برای نگه‌داری از نوزادان تبدیل شود. در اینجا به مهم‌ترین ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.

ایمنی و راحتی نوزادان

اولین و مهم‌ترین ویژگی تخت و گهواره ماستلا این است که نوزادان در آن احساس راحتی دارند. طراحی این محصول به شکلی انجام گرفته است که درصورت غلت‌خوردن نوزاد، هیچ اتفاقی برای او نیفتد. لبه‌های تخت هم به‌هیچ‌عنوان تیز و برنده نیستند. قسمت کف این گهواره از آسیب‌دیدن سر یا مهره‌های گردن و ستون فقرات کودک جلوگیری می‌کند. یک تشک ضد تعریق در این قسمت قرارداده‌شده که به‌سادگی می‌توانید آن را خارج کنید و بشویید. جنس این تشک از مواد ضدحساسیت است تا بدن کودک شما آسیبی نبیند.

قابلیت حمل آسان

در قسمت زیرین این تخت و گهواره، چرخ‌هایی تعبیه شده تا جابه‌جایی آن برای شما راحت‌تر باشد. این محصول از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار است؛ ازهمین‌رو به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا و بلند کنید.

حرکات نرم گهواره

خوشبختانه تنظیم‌کردن این تخت به‌آسانی انجام می‌شود. درصورتی‌که قصد استفاده از این محصول به‌عنوان تخت را داشته باشید، کاملا ثابت می‌ماند؛ اما اگر بخواهید به‌عنوان گهواره از آن استفاده کنید، قابلیت حرکات نرم به سمت چپ و راست را خواهد داشت.

برخورداری از ریموت کنترل

یکی دیگر از امکانات جذاب تخت و گهواره ماستلا، برخورداری از ریموت کنترل است. همین قابلیت باعث شده است که به یک گهواره برقی تبدیل شود و به‌راحتی بتوانید حتی از راه دور هم حرکات آن را تنظیم کنید؛ درواقع، شما می‌توانید بدون نزدیک‌شدن به کودک و از طریق اتصال ریموت محصول به بلوتوث تلفن همراه خود، این گهواره را به حرکت در بیاورید و سرعت آن را در 5 حالت مختلف تنظیم کنید. این کار به سرگرم‌شدن کودک هم کمک خواهد کرد.

یک ویژگی دیگر این محصول، برخورداری از تایمر حرکتی است؛ یعنی شما می‌توانید حرکات گهواره را برای 15، 30 و 60 دقیقه تنظیم کنید تا اگر در این زمان در کنار کودک نبودید، احساس تنهایی و وحشت نداشته باشد.

امکان پخش موزیک

موزیکال‌بودن این محصول یکی دیگر از ویژگی‌ها یا بهتر است بگوییم دلایلی است که ثابت می‌کند ارزش خرید را دارد. این تخت و گهواره می‌تواند با پخش موزیکی آرام، باعث ازبین‌رفتن اضطراب و خواب راحت نوزادتان شود.

پشه بند

در فصل تابستان نوزادان از پشه‌های مزاحم در امان نیستند و معمولا دچار نیش و گزیدگی این حشرات می‌شوند. خوشبختانه این محصول، یک پشه بند هم دارد که نقش محافظ کودک در این شرایط را ایفا می‌کند.

کاربردهای تخت نوزادی Mastela

با خرید تخت و گهواره ماستلا، می‌توانید از این محصول چندکاره برای کاربردهای مختلفی استفاده کنید. در این بخش، برخی از کاربردهای مهم این تخت و گهواره را بررسی می‌کنیم.

استفاده به‌عنوان تخت کنار مادر

نوزادان از بدو تولد تا زمانی که به سنین 2 و نیم الی 3سالگی می‌رسند، به مراقبت زیادی نیاز دارند. والدین باید درطول شب حواس خود را معطوف نوزادشان کنند تا اگر نیاز به شیرخوردن، تعویض پوشک یا آرام‌کردن داشت، به‌سرعت به او رسیدگی کنند.

وجود یک تخت کنار مادر باعث می‌شود نیاز نباشد والدین هربار برای آرام‌کردن کودک، از جای خود بلند شده و به‌سمت اتاق یا تخت کودک بروند. این محصول به‌عنوان «تخت کنار باز شو» هم شناخته می‌شود و والدین می‌توانند با چسباندن آن به تخت خود، به‌راحتی به کودک‌شان دسترسی داشته باشند.

استفاده به‌عنوان گهواره برقی کودک

خرید یک گهواره برای سرگرم‌کردن کودک و آرام‌کردن او، یکی از الزامات لیست سیسمونی است. تخت و گهواره ماستلا، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید علاوه‌بر تخت نوزادی، یک گهواره برقی هم برای کودک‌تان داشته باشید. کنترل این گهواره از راه دور و با ریموت هم امکان پذیر است؛ به‌این‌ترتیب، حتی زمانی که مشغول انجام فعالیت‌های روزمره خود باشید هم می‌توانید فرزندتان را آرام کنید و نشان دهید که حواس‌تان به او هست.

استفاده به‌عنوان پارک بازی

یکی دیگر از کاربردهای این محصول، امکان تبدیل آن به پارک بازی نوزاد است. بعداز این‌که کودک‌تان به سن نشستن و ایستادن رسید، می‌توانید او را در این تخت قرار دهید و با چیدن اسباب بازی‌ها به دور او، محیطی امن برای بازی‌کردن فرزندتان فراهم کنید.

قیمت تخت کنار باز شو ماستلا چقدر است؟

قیمت هرکدام از مدل‌های این محصول، تحت‌تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد و نمی‌توان مبلغ ثابت و مشخصی را بیان کرد. به‌طورکلی، عواملی مثل ابعاد تخت و گهواره ماستلا، وزن، متریال بدنه، اقلام همراه و… در تعیین قیمت آن نقش دارند. قیمت حدودی این محصولات، از 5 الی 10 میلیون تومان متغیر است. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات این برند، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده آن مراجعه کنید.

خرید محصولات خواب کودک Mastela از فروشگاه نیکی نی نی

در این مطلب، سعی کردیم شما را با تخت و گهواره ماستلا آشنا کنیم که یک محصول همه‌کاره برای خواب و سرگرمی نوزادان است. این محصول با قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، به یکی از ضروری‌ترین اقلام برای خرید وسایل سیسمونی کودک تبدیل شده است. شما می‌توانید فرزندتان را در این تخت قرار دهید و به‌خوبی از او مراقبت کنید.

برای خرید محصولات برند Mastela به‌صورت اورجینال و با قیمت مناسب، می‌توانید از طریق فروشگاه نیکی نی نی اقدام کنید. این فروشگاه انواع وسایل موردنیاز نوزادان و کودکان را دراختیار شما قرار می‌دهد تا دغدغه فراهم‌کردن سیسمونی باکیفیت و کاربردی را نداشته باشید.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در قبال محتوا یا خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *