ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

جنجال بزرگ در المپیک؛ شکایت رسمی آرژانتین از فیفا

در یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ المپیک، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار مقابل مراکش با شکست روبرو شد و این شکست با حواشی بسیار زیادی همراه بود. فدراسیون فوتبال آرژانتین به شدت از این اتفاقات ناراضی است و به همین دلیل شکایتی را به کمیته انضباطی فیفا ارائه کرده است.

یک بازی عجیب و غریب

دیدار آرژانتین و مراکش در المپیک 2024 به یک بازی جنجالی تبدیل شد. پس از اینکه آرژانتین گل تساوی را به ثمر رساند، هواداران مراکشی به شدت اعتراض کرده و به سمت زمین اشیاء پرتاب کردند. در پی این اتفاق، داور بازی را متوقف کرد.

پس از مدتی، داور اعلام کرد که گل آرژانتین به دلیل آفساید مردود شده است و بازی باید ادامه یابد. این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی آرژانتین همراه بود. در نهایت، بازی با شکست آرژانتین به پایان رسید.

شکایت رسمی آرژانتین

فدراسیون فوتبال آرژانتین در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که از اتفاقات رخ داده در این بازی به شدت ناراضی است و این اتفاقات با قوانین المپیک در تضاد است. به گفته این فدراسیون، بازیکنان آرژانتین مورد بدرفتاری قرار گرفته‌اند و مسئولان برگزاری بازی به اعتراضات آنها توجهی نکرده‌اند.

انتقادات ماسکرانو

خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک آرژانتین نیز به شدت از این اتفاقات انتقاد کرده و آن را یک سیرک واقعی خوانده است. او همچنین مدعی شده است که از بازیکنان تیمش دزدی شده است.

واکنش فیفا

هنوز واکنش رسمی فیفا به شکایت آرژانتین منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث ایجاد جنجال بزرگی در دنیای فوتبال شده است و فیفا مجبور است در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

این اتفاق نشان می‌دهد که فوتبال می‌تواند گاهی اوقات بسیار پر از حاشیه و غیرمنتظره باشد. تصمیمات داوری، رفتار هواداران و سایر عوامل می‌توانند بر نتیجه یک بازی و حتی سرنوشت یک تیم تأثیرگذار باشند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *