ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

اصلاح 146 نقطه حادثه‌خیز در اهواز در 3 سال؛ آسفالت دوربرگردان میدان شفا و زیر پل سردار هاشمی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای اصلاح هندسی تمام نقاط حادثه‌خیز ترافیکی شهر اهواز در مدت سه سال خبر داد.

حجت‌الله سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز شهر اهواز اظهار کرد: بر اساس برآورد اولیه، 146 نقطه حادثه‌خیز در اهواز وجود دارد که باید در آنها عملیات اصلاح هندسی انجام شود.

هدف‌گذاری شده است که این نقاط در بازه سه ساله رفع شوند و هر سال اصلاح هندسی حدود 50 نقطه انجام شود. امسال نیز 50 نقطه حادثه‌خیز اصلاح خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به سختی در یک سال اصلاح هندسی 5 نقطه انجام می‌شده، گفت: در حال حاضر عملیات بسیار گسترده‌ای برای اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در حال انجام است.

قرارداد اصلاح هندسی 30 نقطه منعقد شده و کار در برخی نقاط تمام شده و در برخی نقاط در حال اجرا است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این زمینه، گفت: آسفالت دوربرگردان میدان شفا در منطقه 8 تمام شده و آسفالت بخش زیادی از زیر پل سردار هاشمی نیز انجام شده است.

همچنین ترمیم و آسفالت بریدگی‌های تقاطع بلوار سپنتا با جاده کمربندی غرب پس از اصلاح هندسی انجام شده و کار اصلاح هندسی در دو سمت میدان کارگر نیز در حال انجام است و در روزهای آینده عملیات آسفالت انجام می‌شود.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز ترافیکی در اهواز از جمله اقدامات مهمی است که می‌تواند به کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در این شهر کمک کند.

امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد افزایش ایمنی تردد در معابر شهر اهواز باشیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *