ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

۷۸۳ واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح استان سمنان در دست ساخت است


افتتاح پروژه “مهر ولایت ۱” در شاهرود

استاندار سمنان اعلام کرد که ۷۸۳ واحد مسکونی در استان به منظور تأمین نیازهای مسکن نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است. طی این زمان، پروژه “مهر ولایت ۱” در شاهرود با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این پروژه، استاندار سمنان با تبریک به نیروی مسلح برای بهره‌برداری از ۲۶۶ واحد مسکونی “مهر ولایت‌۱ لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود” اظهار کرد که این اقدام جزء سیاست‌های دولت برای تأمین مسکن نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

تعهد به روند اجرایی سریع

استاندار سمنان بیان کرد که با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، روند اجرایی این طرح‌ها در سراسر استان به سرعت پیش می‌رود. وی تأکید کرد که این پروژه‌ها جزء اولویت‌های دولت برای تأمین مسکن نیروهای مسلح محسوب می‌شوند.

تعهد به امنیت و پایداری

اشاره کرد: “استان سمنان امروز دارای یک امنیت پایدار است که به بصیرت مردم، خون شهدا، وفاق و همدلی ارکان امنیتی این استان تأسیس شده است.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث در سمنان هستند. این نشان می‌دهد که دولت جدی در تأمین مسکن نیروهای مسلح در این استان عمل می‌کند.

تأکید بر افزایش مسکن نظامی

استاندار سمنان با اشاره به تعداد ۷۸۳ واحد مسکونی در حوزه نظامی، از تعهد دولت به افزایش مسکن نظامی خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد، ۵۱۶ واحد مسکونی متعلق به لشکر ۵۸ ذالفقار ارتش جمهوری اسلامی است.

سفرهای استاندار به مناطق مختلف

هاشمی، استاندار سمنان سخنان خود را اینگونه به به اتمام رساند: “سفرهای منتظم به مناطق مختلف این استان، از جمله برنامه‌های من را تشکیل می‌دهد تا پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکونی در سراسر سمنان تضمین شود.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *