ج. سپتامبر 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

یامال: گل پیروزی مقابل آلمان را در آستین دارم!

ستاره جوان اسپانیایی‌ها در مصاف با آلمان، به دنبال درخشش و گلزنی است.

لامینه یامال، مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا، در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 مقابل گرجستان، عملکرد موفقی داشت و با وجود ناکامی در گلزنی، وعده داد که در بازی حساس مقابل آلمان، جبران مافات خواهد کرد.

اسپانیا با نتیجه 4 بر 1 از سد گرجستان گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد، جایی که باید به مصاف آلمان، میزبان مسابقات، برود. یامال در این باره گفت: “خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم، اما اشکالی ندارد. گل خودم را برای بازی با آلمان نگه می‌دارم.”

او در ادامه صحبت‌های خود افزود: “ما یک پیروزی مهم بدست آوردیم. هیچ بازی در یورو آسان نیست. خوشحالیم که برنده شدیم. من حس می‌کنم بازیکن مهمی در تیم هستم و این موضوع مرا بسیار خوشحال می‌کند. ما تیم خوبی داریم و به هیچ حریفی امتیاز نمی‌دهیم. بی‌صبرانه منتظر بازی با آلمان هستیم. ما سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد و با همان روش مقابل آلمان هم بازی می‌کنیم. کار آسانی در پیش نداریم، اما مطمئنم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.”

اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی، روز جمعه به مصاف آلمان خواهد رفت. بسیاری معتقدند که برنده این بازی، شانس زیادی برای قهرمانی در یورو 2024 خواهد داشت. یامال و یارانش امیدوارند با ارائه یک عملکرد درخشان، راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و به رویای خود برای فتح جام نزدیک‌تر شوند.

دیدار حساس اسپانیا و آلمان، بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که در این نبرد نفس‌گیر، کدام تیم صاحب برتری خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *