ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کشف استخوان‌های پسر گمشده در ساختمان نیمه‌کاره

1 دقیقه خوانده شده


رمزگشایی از ناپدیدشدن مرموز یک جوان ۲۲ ساله در تهران نهایتاً به کشف استخوان‌های وی در یک ساختمان نیمه‌کاره منجر شد، حادثه‌ای که پرده از یک جنایت برداشت و دو مظنون را روانه زندان کرد.

گزارش ناپدیدشدن؛ آغاز ماجراجویی تاریک

یک مرد میانسال با دلواپسی و نگرانی فراوان به اداره پلیس آگاهی مراجعه کرد و گمشدن پسر ۲۲ ساله‌اش را گزارش داد. وی بیان کرد که فرزندش که در یک ساختمان نیمه‌کاره به عنوان کارگر مشغول به کار بود، سه روز پیش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

تحقیقات اولیه و بازجویی از شاهدان

کارآگاهان پلیس با در دست گرفتن پرونده، بلافاصله به تحقیقات میدانی و استعلام از بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی پرداختند اما به نتیجه‌ای دست نیافتند. در مرحله بعدی، مراجعه به ساختمان نیمه‌کاره و بازجویی از کارگران محل کار جوان گمشده صورت گرفت که نشان از ورود وی به ساختمان داشت اما خبری از خروجش نبود.

افشای اختلافات و بازداشت نگهبان

بررسی‌های بیشتر حکایت از وجود اختلاف و مشاجره لفظی بین پسر گمشده و نگهبان ساختمان داشت. این اطلاعات زمینه را برای بازداشت غافلگیرانه نگهبان فراهم کرد. با این حال، تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس همچنان ادامه داشت.

کشف حقیقت در عمق چاه

تحقیقات دقیق‌تر کارآگاهان و کشف سرنخ‌های جدید، آن‌ها را به چاهی عمیق در محوطه ساختمان نیمه‌کاره هدایت کرد. بازرسی‌های عمیق از این چاه نهایتاً منجر به کشف استخوان‌های انسانی شد که متعلق به پسر گمشده بود.

شناسایی لباس‌ها و تایید هویت

پدر نگران پسر گمشده، لباس‌های کشف شده در کنار چاه را به عنوان وسایل شخصی فرزندش شناسایی کرد. این یافته‌ها بار دیگر متهمان را زیر ذره‌بین تحقیقات قرار داد.

ادامه تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات و ضرورت روشن شدن تمامی جوانب پرونده، از انتقال استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های DNA و معاینات بیشتر خبر داد.

پرونده‌ای که به نظر می‌رسید تنها گزارش یک ناپدیدشدن باشد، با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان و استفاده از شواهد میدانی، به کشف یک جنایت انجامید و نشان داد که پشت هر گزارش ناپدیدشدن ممکن است رازی تاریک و پیچیده نهفته باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *