ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ژاوی: ترک بارسلونا آسان نیست، اما به آینده امیدوارم

ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا، در واکنش به اخراجش از این باشگاه، پیامی احساسی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، ژاوی در اینستاگرام خود نوشت:

“دوستان عزیزم!

یکشنبه دوران حضور من در نیمکت بارسلونا به پایان خواهد رسید. ترک‌کردن باشگاهی که زندگی شماست به هیچ وجه آسان نیست، اما من افتخار می‌کنم که دو سال و نیم هدایت تیمی را بر عهده داشتم که خانواده دوم من بود.

می‌خواهم از همه هواداران که از من حمایت کردند و همواره در کنارم بودند، تشکر کنم. از تشویق‌ها و محبت‌های شما در طول این مدت هرگز فراموش نخواهم کرد.

از روز یکشنبه من هم مانند شما هوادار بارسلونا در سکوها خواهم بود. من همیشه عاشق این باشگاه بوده‌ام و تا ابد هوادار آن باقی خواهم ماند.

برای بارسلونا بهترین‌ها را آرزو دارم و امیدوارم که روزهای خوبی را بعد از من تجربه کند.

من با بازیکنان بزرگی در بارسلونا کار کردم و همکاران ممتازی داشتم. به لطف همه آنها به بعضی از اهداف خود رسیدیم و توانستیم فصل قبل قهرمانی در لالیگا و سوپرجام را کسب کنیم. فصل جاری آنگونه که می‌خواستیم نشد، اما ما نسل جدیدی از بازیکنان جوان و با استعداد را از مدرسه لاماسیا به فوتبال دنیا معرفی کردیم که مطمئنم در آینده‌ای نزدیک برای بارسلونا افتخارآفرینی خواهند کرد.

از همه شما تشکر می‌کنم؛ از هواداران گرفته تا کادر فنی و کارمندان، رئیس، هیئت‌مدیره، مدیر ورزشی، رسانه‌ها و همه کسانی که در این سفر با ما همکاری کردند.

برای بارسلونا بهترین‌ها را از صمیم قلب آرزو می‌کنم. زنده باد بارسلونا!”

ژاوی در دوران مربیگری خود در بارسلونا موفق به کسب دو جام قهرمانی شد. او همچنین نسل جدیدی از بازیکنان جوان را به فوتبال دنیا معرفی کرد.

هنوز مشخص نیست که چه کسی جانشین ژاوی در بارسلونا خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *